Saknar hjärnbalk.
Hjärnskador
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Saknar hjärnbalk.

    Fick för en tid sedan reda på att vår son saknar sin hjärnbalk.
    Är det någon mer här som har ett barn som gör det? Hur har det gått för er? Kan era barn gå, prata eller göra något annat?
    Vår lilla kille kan inte sitta, åla, krypa eller göra något som har med balansen att göra.
    Han är 1 1/2 år i dag.
    Känner mig chockad, men har varit förberedd på hans svårigheter sen vi fick reda på att han har en kromosomavvikelse, men vi har hela tiden hoppats på att han ska göra lite framsteg som kan ge oss lite hopp och det gör han varje dag. Det tar bara lite längre tid.
    Kram från Davids oroliga mamma.
    Vicketick nu med fyra underverk här hemma.
    Isac -94, Adam -99, Victoria -02 och David 07.04.20.
  2. 1
    Saknar hjärnbalk. Fick för en tid sedan reda på att vår son saknar sin hjärnbalk.
    Är det någon mer här som har ett barn som gör det? Hur har det gått för er? Kan era barn gå, prata eller göra något annat?
    Vår lilla kille kan inte sitta, åla, krypa eller göra något som har med balansen att göra.
    Han är 1 1/2 år i dag.
    Känner mig chockad, men har varit förberedd på hans svårigheter sen vi fick reda på att han har en kromosomavvikelse, men vi har hela tiden hoppats på att han ska göra lite framsteg som kan ge oss lite hopp och det gör han varje dag. Det tar bara lite längre tid.
    Kram från Davids oroliga mamma.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Fin sång!

    Jag läste på din sida om sången till sonen, den är jättefin!!
  4. 2
    Fin sång! Jag läste på din sida om sången till sonen, den är jättefin!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Tack! Ja visst är den fin, blir fortfarande tårögd när jag hör den. Den är så speciell för oss.
  6. 3
    Tack! Ja visst är den fin, blir fortfarande tårögd när jag hör den. Den är så speciell för oss.
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4

    Hejsan!

    Jag är mamma till en kille med corpus callosum agenesi mm. Han är 16 år gammal idag. När vi fick veta allt runt omkring hans funktionshinder, så grät jag nog i flera dagar. Han skulle inte kunna lära sig att sitta, gå etc. Idag springer, cyklar, simmar han osv. Visst har han vissa svårigheter men han klarar av det. Du får gärna fråga mer om du vill.
  8. 4
    Hejsan! Jag är mamma till en kille med corpus callosum agenesi mm. Han är 16 år gammal idag. När vi fick veta allt runt omkring hans funktionshinder, så grät jag nog i flera dagar. Han skulle inte kunna lära sig att sitta, gå etc. Idag springer, cyklar, simmar han osv. Visst har han vissa svårigheter men han klarar av det. Du får gärna fråga mer om du vill.

Liknande trådar

  1. Jag saknar ~Maj~
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 17:32
  2. Katten saknar husse jag saknar
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 20:01
  3. Nån som saknar mig?....
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 20:01
  4. jag saknar...
    By irrhonan in forum Singelmingel
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 09:23
  5. Åh vad jag saknar er!
    By Therese & Theodor in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 15:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar