Mina fötter har blivit mindre!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Mina fötter har blivit mindre!

    Det har jag upptäckt nu, och det är på både gott och ont. Har de senaste åren haft 39 i skor, och jag trodde i min enfald att det var så att skonumren blivit mindre för jag har alltid haft 37,5 - 38 när jag var yngre. Nu är jag nere på samma igen! Jag har breda fötter, men de har ta mig tusan blivit smalare de med!

    En till småkul grej, min klocka har blivit alldeles för stor! Och det är inte ett snäpp den behöver tas in, utan två! Fast jag går nog och köper en helt ny efter jul, den jag har nu har några år på nacken.
    Det bästa med mig är att jag är så jävla rolig.
  2. 1
    Mina fötter har blivit mindre! Det har jag upptäckt nu, och det är på både gott och ont. Har de senaste åren haft 39 i skor, och jag trodde i min enfald att det var så att skonumren blivit mindre för jag har alltid haft 37,5 - 38 när jag var yngre. Nu är jag nere på samma igen! Jag har breda fötter, men de har ta mig tusan blivit smalare de med!

    En till småkul grej, min klocka har blivit alldeles för stor! Och det är inte ett snäpp den behöver tas in, utan två! Fast jag går nog och köper en helt ny efter jul, den jag har nu har några år på nacken.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Haha

    Roligt att upptäcka att fötterna blivit mindre det tror man ju inte
    Kram,Bea
  4. 2
    Haha Roligt att upptäcka att fötterna blivit mindre det tror man ju inte
    Kram,Bea
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Ja, det är lite kul när man ska köpa nya skor - men en shoe-maniac som jag står nu med en massa skor som i vissa fall är 1,5 nr för stora :/ Det blir till att tjacka upp sig på ett gäng sulor *s*.
  6. 3
    Ja, det är lite kul när man ska köpa nya skor - men en shoe-maniac som jag står nu med en massa skor som i vissa fall är 1,5 nr för stora :/ Det blir till att tjacka upp sig på ett gäng sulor *s*.
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Å mina fötter med Jag har alltid haft 37 men efter sista graviditeten så stannade jag på 39 inte kul...Men nu är jag tillbaka på 37/36 Visst är det kul när allt blir mindreNjae,inte brösten då men allt annat
  8. 4
    Å mina fötter med Jag har alltid haft 37 men efter sista graviditeten så stannade jag på 39 inte kul...Men nu är jag tillbaka på 37/36 Visst är det kul när allt blir mindreNjae,inte brösten då men allt annat
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Va kul, du har krympt på riktigt.
  10. 5
    Va kul, du har krympt på riktigt.
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Grattis (och alltid roligt med en anledning att köpa nya skor ) Själv tror jag att jag har fått större fötter, kanske inte så konstigt att de blir lite utplattade av nära 90 kg gravidkropp. Jag märker det inte så mycket eftersom jag knatar runt i flip-flops hela dagarna, men mina aerobicsskor känns lite trånga nu det måste erkännas.
    Ett minus är alltid ett minus Ha så kul i skoaffärerna!
    <3 Elmo 2008-06-11 <3
    <3 Nima 2011-09-03 <3
  12. 6
    Grattis (och alltid roligt med en anledning att köpa nya skor ) Själv tror jag att jag har fått större fötter, kanske inte så konstigt att de blir lite utplattade av nära 90 kg gravidkropp. Jag märker det inte så mycket eftersom jag knatar runt i flip-flops hela dagarna, men mina aerobicsskor känns lite trånga nu det måste erkännas.
    Ett minus är alltid ett minus Ha så kul i skoaffärerna!
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Vad lustigt, men ändå kul att gå ned i storlek på både fötter och klocka!
  14. 7
    Vad lustigt, men ändå kul att gå ned i storlek på både fötter och klocka!
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Visst är det roligt när man upptäcker sånna där komiska saker med viktminskningen! Mina fötter har absolut blivit större allteftersom jag ökat i vikt och varit gravid. Har massor med skor jag inte kan ha längre...
  16. 8
    Visst är det roligt när man upptäcker sånna där komiska saker med viktminskningen! Mina fötter har absolut blivit större allteftersom jag ökat i vikt och varit gravid. Har massor med skor jag inte kan ha längre...
  17. Medlem sedan
    Nov 2002
    #9
    Ha ha, ja ibland blir man smalare på de mest oväntade ställen! Kul att ta in klockan också.
  18. 9
    Ha ha, ja ibland blir man smalare på de mest oväntade ställen! Kul att ta in klockan också.

Liknande trådar

  1. Mindre fötter
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 22:37
  2. Nu är mna fötter mindre fula
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-22, 18:11
  3. Leon har blivit mindre!
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 17:34
  4. aj aj mina fötter
    By CHENOA in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 18:03
  5. bm besök. magen har blivit mindre
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar