Tröttsamt att en försöka!!
Hitta nya vänner
  1. anonymt namn
    #1

    Tröttsamt att en försöka!!

    Har gjort inlägg här flera gånger, men aldrig att någon svarar!
    Är jag för gammal , har jag för många barn??? Man undrar ju!
    Och jag bor i en storstad, men ändå inga svar.
    Nä, alla andra har väl redan för många vänner eller så ni klarar er iallafall.

    Vid ett tillfälle så var det ett par stycker som svarade, men sen hördes inte mer!! Tyst som i graven! Och många gånger skriver jag min mailadress direkt....
    Tröttsamt är det!!!
  2. 1
    Tröttsamt att en försöka!! Har gjort inlägg här flera gånger, men aldrig att någon svarar!
    Är jag för gammal , har jag för många barn??? Man undrar ju!
    Och jag bor i en storstad, men ändå inga svar.
    Nä, alla andra har väl redan för många vänner eller så ni klarar er iallafall.

    Vid ett tillfälle så var det ett par stycker som svarade, men sen hördes inte mer!! Tyst som i graven! Och många gånger skriver jag min mailadress direkt....
    Tröttsamt är det!!!
  3. Anonym
    #2
    Var bor du då?
  4. 2
    Var bor du då?
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Har varit här inne och "snokat" lite utan att agera på mitt snokande. Har ingen aning om vem du är men hör gärna av dig (maila mig via Aff) så hörs vi. Singelmamma med en dotter, snart 34 (jag, inte min dotter...) boendes i Sthlms området.
  6. 3
    Har varit här inne och "snokat" lite utan att agera på mitt snokande. Har ingen aning om vem du är men hör gärna av dig (maila mig via Aff) så hörs vi. Singelmamma med en dotter, snart 34 (jag, inte min dotter...) boendes i Sthlms området.
  7. Anonym
    #4
    Skåne, nära Malmö.
  8. 4
    Skåne, nära Malmö.
  9. Anonym
    #5
    Lättare i Stockholm kanske. Vet inte , men ser många Stockholmsträffar. Lustigt nog så var det en tjej från Skåne som mailade mig just idag, när jag nästan gett upp hoppet!
  10. 5
    Lättare i Stockholm kanske. Vet inte , men ser många Stockholmsträffar. Lustigt nog så var det en tjej från Skåne som mailade mig just idag, när jag nästan gett upp hoppet!
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Men änså - om du skulle vilja ha en långdistansvän - hör av dig! Vem vet när det bär av till de södra skogarna...
  12. 6
    Men änså - om du skulle vilja ha en långdistansvän - hör av dig! Vem vet när det bär av till de södra skogarna...
  13. Lundabo
    #7
    Men hur gör man då, om man - som jag nu - vill svara den som skrivit ett inlägg, och mailadress saknas? De flesta (inklusive jag) är ju anonyma. Det är väl jag som är trög förstås? Pm:a går väl inte?

    Jag är förmodligen ännu äldre än de flesta här (46 år) och har tre barn, varav två tonåringar. Vänner har jag däremot ont om.
  14. 7
    Men hur gör man då, om man - som jag nu - vill svara den som skrivit ett inlägg, och mailadress saknas? De flesta (inklusive jag) är ju anonyma. Det är väl jag som är trög förstås? Pm:a går väl inte?

    Jag är förmodligen ännu äldre än de flesta här (46 år) och har tre barn, varav två tonåringar. Vänner har jag däremot ont om.
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8

    fast att vara anonym

    är ju ingen bra ide OM man vill snacka med ngn här..
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  16. 8
    fast att vara anonym är ju ingen bra ide OM man vill snacka med ngn här..
  17. Anonym
    #9
    Jag har inte varit anonym när jag sökt vänner! Jag har t.o.m uppgivit min mailadress. Så det är inte av den anledningen jag inte fått några svar.
  18. 9
    Jag har inte varit anonym när jag sökt vänner! Jag har t.o.m uppgivit min mailadress. Så det är inte av den anledningen jag inte fått några svar.
  19. Malmöbo
    #10
    Det låter ju perfekt!!!
    Jag mailar gärna dig!!
    Man kan också skicka meddelande till de som inte är anonyma eller ja, registrerade användare.
  20. 10
    Det låter ju perfekt!!!
    Jag mailar gärna dig!!
    Man kan också skicka meddelande till de som inte är anonyma eller ja, registrerade användare.
  21. Anonym
    #11
    Du har ett meddeland!!
  22. 11
    Du har ett meddeland!!
  23. Medlem sedan
    Sep 2008
    #12
    Jag mailar gärna med dig!
    Bor på Kirseberg i Malmö, har tre barn sedan innan och väntar en liten Noah i dec med min nya man.
    Skriv in din mail så får du tillbaka!
    Vill inte lämna min här av personliga skäl, hoppas du förstår.
    Eller gör ett "inlägg" på mitt Aff.

    Kram!
  24. 12
    Jag mailar gärna med dig!
    Bor på Kirseberg i Malmö, har tre barn sedan innan och väntar en liten Noah i dec med min nya man.
    Skriv in din mail så får du tillbaka!
    Vill inte lämna min här av personliga skäl, hoppas du förstår.
    Eller gör ett "inlägg" på mitt Aff.

    Kram!
  25. Lundabo
    #13
    Vad kul! Du kan maila mig på [email protected].
  26. 13
    Vad kul! Du kan maila mig på [email protected].
  27. Medlem sedan
    Mar 2005
    #14
    Hepp! har varit med om samma sak, men tänkt att det kanske helt enkelt är enklare att lära känna folk genom att kasta sig in i diskussionerna

    Messa gärna, jag bor också i Malmö och känner inte så många (flyttade hit för några år sedan och har bara jobbat sedan dess. Nu föräldraledig med 4-månaders bebis, första egna barnet, 1 bonustjej på 6 år)

    Kul att se att du fick svar också.
  28. 14
    Hepp! har varit med om samma sak, men tänkt att det kanske helt enkelt är enklare att lära känna folk genom att kasta sig in i diskussionerna

    Messa gärna, jag bor också i Malmö och känner inte så många (flyttade hit för några år sedan och har bara jobbat sedan dess. Nu föräldraledig med 4-månaders bebis, första egna barnet, 1 bonustjej på 6 år)

    Kul att se att du fick svar också.
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Hoppas du fick adressen rätt, för jag har inte fått något mail från dig ännu Du kan väl skriva här när du svarat...
  30. 15
    Hoppas du fick adressen rätt, för jag har inte fått något mail från dig ännu Du kan väl skriva här när du svarat...
  31. Medlem sedan
    Aug 2004
    #16
    Samma här, har försökt flera gånger, bor i Göteborg, borde väl finnas nån här som vill ha nya vänner eller?
  32. 16
    Samma här, har försökt flera gånger, bor i Göteborg, borde väl finnas nån här som vill ha nya vänner eller?
  33. Anonym
    #17
    Du har ett meddelande!!
  34. 17
    Du har ett meddelande!!
  35. Anonym
    #18
    jag vill gärna ha nya vänner och bor i helsingborg.Hur gammal är du?barn och familj? Jag är 32 år, gi ft och har två barn 13 och 11 år .Hör gärna av dig.
    Kram
  36. 18
    jag vill gärna ha nya vänner och bor i helsingborg.Hur gammal är du?barn och familj? Jag är 32 år, gi ft och har två barn 13 och 11 år .Hör gärna av dig.
    Kram
  37. Lundabo
    #19
    Nu har jag svarat dig - hoppas du har sett det.
  38. 19
    Nu har jag svarat dig - hoppas du har sett det.
  39. Medlem sedan
    Jun 2007
    #20
    Tycker samma sak hör gärna av dig på min mail fall du har lust är 24 år gammal bor i kista och har en dotter som blir 1 år i januari krams Dragana
  40. 20
    Tycker samma sak hör gärna av dig på min mail fall du har lust är 24 år gammal bor i kista och har en dotter som blir 1 år i januari krams Dragana
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Åh, vad tröttsamt!
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 09:31
  2. Tröttsamt
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 09:28
  3. Vad tröttsamt...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 16:33
  4. Tröttsamt
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 16:25
  5. Tröttsamt
    By Fröken trött in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 19:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar