Blogga,
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Blogga,

    Jag har börjat blogga . Trodde ju aldrig att jag skulle fastna för det, men det är ju faktiskt ett vettigt sätt att föra dagbok om barnens framsteg, händelser etc. Och vad jag vet så sparas det väl...? Kan ju vara kul för barnen att se när dom blir äldre, hur mamma var i sina unga år Dessutom finns det en del släktingar som inte kan träffa barnen så ofta, så det här är ju faktiskt ett bra sätt att hålla kontakten

    Kika gärna in och kommentera om det är nåt ni tycker jag borde ändra på, som inte riktigt passar in: semalindahl.se

    Kram!
  2. 1
    Blogga, Jag har börjat blogga . Trodde ju aldrig att jag skulle fastna för det, men det är ju faktiskt ett vettigt sätt att föra dagbok om barnens framsteg, händelser etc. Och vad jag vet så sparas det väl...? Kan ju vara kul för barnen att se när dom blir äldre, hur mamma var i sina unga år Dessutom finns det en del släktingar som inte kan träffa barnen så ofta, så det här är ju faktiskt ett bra sätt att hålla kontakten

    Kika gärna in och kommentera om det är nåt ni tycker jag borde ändra på, som inte riktigt passar in: semalindahl.se

    Kram!
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Vad kul, jag bloggar också sedan nästan 4 år tillbaka - det är perfekt dagbok och förstås mycket till för att mina föräldrar och vänner hemma ska få följa W med bilder varje vecka.
    Jag är dock lite misstänksam mot data och internet och kopierar in varje månads inlägg till ett word-dokument som jag sparar och editerar lite så att det ser snyggt ut. Tänkte printa som bok vid 4-årsjubileet!
    Vad söta dina barn är! Kul att kika in!
  4. 2
    Vad kul, jag bloggar också sedan nästan 4 år tillbaka - det är perfekt dagbok och förstås mycket till för att mina föräldrar och vänner hemma ska få följa W med bilder varje vecka.
    Jag är dock lite misstänksam mot data och internet och kopierar in varje månads inlägg till ett word-dokument som jag sparar och editerar lite så att det ser snyggt ut. Tänkte printa som bok vid 4-årsjubileet!
    Vad söta dina barn är! Kul att kika in!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Jag ska gå in o kika. Skulle så gärna vilja blogga själv men det finns ju aldrig tid över ju...
  6. 3
    Jag ska gå in o kika. Skulle så gärna vilja blogga själv men det finns ju aldrig tid över ju...
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Roligt!

    Jag var inne och kikade lite, vad söta barnen är!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  8. 4
    Roligt! Jag var inne och kikade lite, vad söta barnen är!

    Kram!
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Hej!
    Vilken smart idé! Får jag sno den? . Har du nån adress på din blogg? Vore kul o kika lite, om man får .
  10. 5
    Hej!
    Vilken smart idé! Får jag sno den? . Har du nån adress på din blogg? Vore kul o kika lite, om man får .
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Håller med dig fullständigt! Hade en blogg tidigare, men la ner den då jag inte hann med uppdatering. Men nu pysslar jag en stund på kvällarna, det behöver ju inte krävas så mycket för att hålla den uppdaterad heller. Jag lägger ner ca. 15-30 min. varje/varannan kväll- och bloggar inte alls på helger. Fördelen är väl att jag tycker om att skriva, och det är verkligen ett bra sätt att hålla kontakten med släktingar/ vänner som bor lite längre bort.
  12. 6
    Håller med dig fullständigt! Hade en blogg tidigare, men la ner den då jag inte hann med uppdatering. Men nu pysslar jag en stund på kvällarna, det behöver ju inte krävas så mycket för att hålla den uppdaterad heller. Jag lägger ner ca. 15-30 min. varje/varannan kväll- och bloggar inte alls på helger. Fördelen är väl att jag tycker om att skriva, och det är verkligen ett bra sätt att hålla kontakten med släktingar/ vänner som bor lite längre bort.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Vad kul! Och jag kan inte annat än hålla med om att barnen är söta .

    Vi skulle ju träffas för läääääänge sedan, men det rann ju ut i sanden. Kanske ett nytt försök?

    Kram!
  14. 7
    Vad kul! Och jag kan inte annat än hålla med om att barnen är söta .

    Vi skulle ju träffas för läääääänge sedan, men det rann ju ut i sanden. Kanske ett nytt försök?

    Kram!
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Det är klart
    Jag lämnade en kommentar på din blogg med min address, trodde jag.. den verkar vara borta - jag messar!
  16. 8
    Det är klart
    Jag lämnade en kommentar på din blogg med min address, trodde jag.. den verkar vara borta - jag messar!

Liknande trådar

  1. Vad är ok att blogga om?
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 18:01
  2. Blogga?
    By Pilla med fem troll in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 22:00
  3. Att blogga
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 08:53
  4. Hur och var blogga??
    By mago in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 20:52
  5. Blogga?
    By xannicax in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 14:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar