för tidig ägglossning
Försöker bli med barn
  1. muuh
    #1

    för tidig ägglossning

    Är det möjligt (allt är väl iofs möjligt) att få ägglossning fem dagar före den är beräknad? Jag var nyss på toa och enligt sekretmetoden så har jag definitivt ägglossning. Jag tog även tempen som var 0.6 grader högre än häromdagen. (Har varit sjuk så jag kollade den tidigare i veckan..) Nu väntar jag bara på att bli kissnödig så jag kan kissa på sticka. Kan en förkylning rubba cykeln?
  2. 1
    för tidig ägglossning Är det möjligt (allt är väl iofs möjligt) att få ägglossning fem dagar före den är beräknad? Jag var nyss på toa och enligt sekretmetoden så har jag definitivt ägglossning. Jag tog även tempen som var 0.6 grader högre än häromdagen. (Har varit sjuk så jag kollade den tidigare i veckan..) Nu väntar jag bara på att bli kissnödig så jag kan kissa på sticka. Kan en förkylning rubba cykeln?
  3. Katarina på besök
    #2
    Vissa kvinnor har faktiskt äl två gånger per cykel och då inte mitt i som är "standard". Så inte är det omöjligt att du har äl nu! Jag brukar dock ha äl-flytingar flera dagar innan det verkligen är dags. Sedan nästan direkt efteråt så dör de ut. Vad visade stickan?
  4. 2
    Vissa kvinnor har faktiskt äl två gånger per cykel och då inte mitt i som är "standard". Så inte är det omöjligt att du har äl nu! Jag brukar dock ha äl-flytingar flera dagar innan det verkligen är dags. Sedan nästan direkt efteråt så dör de ut. Vad visade stickan?
  5. muuh
    #3
    Stickade visade ingen ÄL. Flytningarna har förtillfället upphört. Kanske var jag bara kåt eller nåt. hihi
    Jag kände bara att jag inte orkar med att äl ska bli oregelbunden. Det räcker ju med att det aldrig tar sig liksom. Men jag hoppas att äl kommer när den ska.
  6. 3
    Stickade visade ingen ÄL. Flytningarna har förtillfället upphört. Kanske var jag bara kåt eller nåt. hihi
    Jag kände bara att jag inte orkar med att äl ska bli oregelbunden. Det räcker ju med att det aldrig tar sig liksom. Men jag hoppas att äl kommer när den ska.

Liknande trådar

  1. Tidig ägglossning..
    By Rosemary in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-07, 15:48
  2. Tidig morgon tidig kväll.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 06:47
  3. Tidig ägglossning?
    By Annanym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 07:41
  4. Tidig kväll-tidig morgon?
    By scoutman in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 12:55
  5. Hur tidig äl kan man ha?
    By Froda in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar