På intervju
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    På intervju

    Det var länge sedan jag skrev här nu och tänkte uppdatera er om vad som händer för mig på "jobbfronten". Ett par intervjuer är avklarade. Det första av dessa arbeten kände jag var ointressant för mig och efter ett par dagar sände jag dem ett mail och tackade nej.

    Den andra intervjun genomfördes i veckan hos ett rekryteringsföretag som skaffar fram personal till bilbranschen och eftersom jag har över tio års erfarenhet så kallade de mig för ett möte. Träffen gick bra och jag klarade första sållningen och mina handlingar är nu sända till det bilföretag som ska anställa. Detta arbete känns intresseant för mig och jag hoppas på att det blir något av det.

    Dessutom har jag ännu en boll i luften som jag har en del förhoppningar kring. För att detta ska gå i lås krävs en del förutsättningar som jag själv inte kan påverka. Men jag håller tummarna för att det ska gå min väg.

    Hur är det med er andra, hur mår ni och barnen?
  2. 1
    På intervju Det var länge sedan jag skrev här nu och tänkte uppdatera er om vad som händer för mig på "jobbfronten". Ett par intervjuer är avklarade. Det första av dessa arbeten kände jag var ointressant för mig och efter ett par dagar sände jag dem ett mail och tackade nej.

    Den andra intervjun genomfördes i veckan hos ett rekryteringsföretag som skaffar fram personal till bilbranschen och eftersom jag har över tio års erfarenhet så kallade de mig för ett möte. Träffen gick bra och jag klarade första sållningen och mina handlingar är nu sända till det bilföretag som ska anställa. Detta arbete känns intresseant för mig och jag hoppas på att det blir något av det.

    Dessutom har jag ännu en boll i luften som jag har en del förhoppningar kring. För att detta ska gå i lås krävs en del förutsättningar som jag själv inte kan påverka. Men jag håller tummarna för att det ska gå min väg.

    Hur är det med er andra, hur mår ni och barnen?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    vad bra

    Jag håller tummar och tår för dig.Det är inte direkt "rätt" branch du jobbar i just nu.Även hos mig har vi märkt av de dåliga tiderna,men vi är förberedda.Så gott det nu går.
    Dottern ska operera en tå i mitten på december,annars så är det rätt lugnt tror jag.
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  4. 2
    vad bra Jag håller tummar och tår för dig.Det är inte direkt "rätt" branch du jobbar i just nu.Även hos mig har vi märkt av de dåliga tiderna,men vi är förberedda.Så gott det nu går.
    Dottern ska operera en tå i mitten på december,annars så är det rätt lugnt tror jag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Ännu ett snack

    Idag har jag haft ännu ett snack med en person i branschen och om det går som jag hoppas på där så blir det riktigt bra. Men än vet jag inte hur det går med detta. Förhoppningsvis vet jag mer före jul. Mer än så kan jag inte berätta.
  6. 3
    Ännu ett snack Idag har jag haft ännu ett snack med en person i branschen och om det går som jag hoppas på där så blir det riktigt bra. Men än vet jag inte hur det går med detta. Förhoppningsvis vet jag mer före jul. Mer än så kan jag inte berätta.

Liknande trådar

  1. Intervju
    By Åsa-maria in forum Ensamförälder
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 19:48
  2. intervju
    By Åsa-maria in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 09:54
  3. Intervju
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-24, 20:48
  4. ADI intervju
    By madde in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar