Jag onanerar 5 ggr om dagen...minst...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Jag onanerar 5 ggr om dagen...minst...

    är det normalt???
    Ja självklart är det helt okej vad härligt att du njuter av dig själv!!
    Varför är alltid allting normalt i såna där sexfrågespalter......är det inte lite tvångsmässigt att onanera 5 ggr/dag?
    Allt ,allt är okej och fullständigt normalt, så länge man njuter.
    Vissa gillar kobajs andra gillar nylonstrumpor alla har sina fetisher ( hur fan stavas det då? ) bara du hittar en likasinnad så är det okej!
    Min man gillar att stoppa bark i rumpan på mig är det okej???
    Ja, bara om du själv gillar det.....njuuuut
    Kvinna, fru, mamma, anställd,matglad,lat och träningsnarkoman
  2. 1
    Jag onanerar 5 ggr om dagen...minst... är det normalt???
    Ja självklart är det helt okej vad härligt att du njuter av dig själv!!
    Varför är alltid allting normalt i såna där sexfrågespalter......är det inte lite tvångsmässigt att onanera 5 ggr/dag?
    Allt ,allt är okej och fullständigt normalt, så länge man njuter.
    Vissa gillar kobajs andra gillar nylonstrumpor alla har sina fetisher ( hur fan stavas det då? ) bara du hittar en likasinnad så är det okej!
    Min man gillar att stoppa bark i rumpan på mig är det okej???
    Ja, bara om du själv gillar det.....njuuuut
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Jag har också tänkt på det. Det värsta är att de där spalterna finns i vanliga kvällstidningar - d.v.s. barn och ungdomar kan lätt komma åt att läsa dem. Det måste ge dem en väldigt konstig syn på sex, tänker jag.

    Det skulle vara skillnad om sådana svar skulle publiceras i en herrtidning, som bara läses av en speciell läsekrets.

    Jag skulle hellre se att det var någon normalvettig person som svarade på sådana där frågor i "vanliga" tidningar. Någon som är livserfaren och kan mycket om relationer, men inte är sexfixerad.
  4. 2
    Jag har också tänkt på det. Det värsta är att de där spalterna finns i vanliga kvällstidningar - d.v.s. barn och ungdomar kan lätt komma åt att läsa dem. Det måste ge dem en väldigt konstig syn på sex, tänker jag.

    Det skulle vara skillnad om sådana svar skulle publiceras i en herrtidning, som bara läses av en speciell läsekrets.

    Jag skulle hellre se att det var någon normalvettig person som svarade på sådana där frågor i "vanliga" tidningar. Någon som är livserfaren och kan mycket om relationer, men inte är sexfixerad.
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Ibland tror jag att det är experten själv som ställer frågorna, i någon slags sensationslystnad....ojjj titta så kinky läsare jag har och ändå behåller jag fattningen och tycker att allt är helt normalt!!!
  6. 3
    Ibland tror jag att det är experten själv som ställer frågorna, i någon slags sensationslystnad....ojjj titta så kinky läsare jag har och ändå behåller jag fattningen och tycker att allt är helt normalt!!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Och så länge du inte skadar någon annan vill jag tillägga..Djursex är fan inte normalt hur mycket man än njuter av det..
  8. 4
    Och så länge du inte skadar någon annan vill jag tillägga..Djursex är fan inte normalt hur mycket man än njuter av det..
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Tror du att en expert tycker det är normalt då???
  10. 5
    Tror du att en expert tycker det är normalt då???
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    jag menar eftersom det inte är olagligt....tyvärr.
  12. 6
    jag menar eftersom det inte är olagligt....tyvärr.
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    Ja men det är väl normalt..

    eller normalt och normalt.. vad är normalt egentligen? Ofta blandas ju det ordet ihop med vad som är vanligt. Men rent allmänt så kan man väl säga att det finns ingen anledning att lägga sig i det folk gör så länge de själva mår bra av det och de inte skadar någon annan. Så på så vis så är det väl normalt.
    Dom band som binder mig här
    Ska jag långsamt lösa upp
    Då jag vet att jag gjort allt jag kan
    Ger jag mig rätten att ge upp
    Det blir aldrig bättre
    Jag vill alltid närmre
    Längtans trådar som snärjer oss som vill mer
    Bunden till händer fötterna bundna
    Tyngda faller vi ner
  14. 7
    Ja men det är väl normalt.. eller normalt och normalt.. vad är normalt egentligen? Ofta blandas ju det ordet ihop med vad som är vanligt. Men rent allmänt så kan man väl säga att det finns ingen anledning att lägga sig i det folk gör så länge de själva mår bra av det och de inte skadar någon annan. Så på så vis så är det väl normalt.
  15. Medlem sedan
    Nov 2007
    #8
    näää, jag skiter egentligen i vad folk gör hemma men det kvittar vilken fråga det än är för det är ändå alltid jättenormalt.....att onanera 5 ggr7daligen tycker jag är tvångsmässigt och alltså inte normalt men det är ju min åsikt, och inte hör det till vanligheten att man stoppar bark i rumpan, eller har jag missat något?? Det kanske är jättevanligt......
    Jag skulle mest vilja se någon gång att en expert svarar annorlunda, det känns som om de har ett standardsvar på allt!
  16. 8
    näää, jag skiter egentligen i vad folk gör hemma men det kvittar vilken fråga det än är för det är ändå alltid jättenormalt.....att onanera 5 ggr7daligen tycker jag är tvångsmässigt och alltså inte normalt men det är ju min åsikt, och inte hör det till vanligheten att man stoppar bark i rumpan, eller har jag missat något?? Det kanske är jättevanligt......
    Jag skulle mest vilja se någon gång att en expert svarar annorlunda, det känns som om de har ett standardsvar på allt!
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9
    Nej, det tror och hoppas jag inte..
    Men det är så sjukt att det inte är olagligt, det var egentligen det jag ville lyfta fram.
  18. 9
    Nej, det tror och hoppas jag inte..
    Men det är så sjukt att det inte är olagligt, det var egentligen det jag ville lyfta fram.
  19. Medlem sedan
    Nov 2007
    #10
    Ja det känns onekligen stenålders att det inte är förbjudet och hur svårt är det att göra det olagligt, känns så konstigt och absurt att det i dag 2008 fortfarande är tillåtet.
  20. 10
    Ja det känns onekligen stenålders att det inte är förbjudet och hur svårt är det att göra det olagligt, känns så konstigt och absurt att det i dag 2008 fortfarande är tillåtet.
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11
    :-) säkert helt normalt men jag fattar inte hur man hinner det....
  22. 11
    :-) säkert helt normalt men jag fattar inte hur man hinner det....
  23. Medlem sedan
    Nov 2007
    #12
    stoppa barkbitar i rumpan eller onanera 5 ggr om dagen???
    Det kanske inte tar så lång tid, 5x5=25 minuter det är inte så lång tid.
    Fast jag hade nog fått musarm eller nåt!
  24. 12
    stoppa barkbitar i rumpan eller onanera 5 ggr om dagen???
    Det kanske inte tar så lång tid, 5x5=25 minuter det är inte så lång tid.
    Fast jag hade nog fått musarm eller nåt!
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Jamen det ÄR väl rätt normalt? Jag vet en massa sexprylar som jag bara inte fattar, typ partnerbyte (det låter inte så jättekonstigt, men jag hörde en helt konstig historia om nån som körde inom ett par när han skulle till jobbet, sate på frun och sen körde vidare, allt med makens vetskap. Det blev en konstig tanke för mig att hustrun och mannen skulle sitta och dricka kvällskaffet och liksom då skulle hon sitt adär och vara nyknullad av en annan man. Men jag är nog pryd i just partnerbytesfrågor för jag är så sotis) och folk som leker vampyrer och så.
    Men så länge man inte skadar nån annan tycker jag det är okej, jag behöver ju inte vara med.

    Fast bark i rumpan vetifan.
  26. 13
    Jamen det ÄR väl rätt normalt? Jag vet en massa sexprylar som jag bara inte fattar, typ partnerbyte (det låter inte så jättekonstigt, men jag hörde en helt konstig historia om nån som körde inom ett par när han skulle till jobbet, sate på frun och sen körde vidare, allt med makens vetskap. Det blev en konstig tanke för mig att hustrun och mannen skulle sitta och dricka kvällskaffet och liksom då skulle hon sitt adär och vara nyknullad av en annan man. Men jag är nog pryd i just partnerbytesfrågor för jag är så sotis) och folk som leker vampyrer och så.
    Men så länge man inte skadar nån annan tycker jag det är okej, jag behöver ju inte vara med.

    Fast bark i rumpan vetifan.
  27. Medlem sedan
    May 2002
    #14
    hm, tänkte nog mest på att onanera 5 g/ dag... 5 minuter / gång tycker jag var lågt räknat, faktiskt.
    barkbitar har ingen erfarenhet av så jag vet ínte hur lång tid ... det ... tar.
  28. 14
    hm, tänkte nog mest på att onanera 5 g/ dag... 5 minuter / gång tycker jag var lågt räknat, faktiskt.
    barkbitar har ingen erfarenhet av så jag vet ínte hur lång tid ... det ... tar.
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #15
    Så trevligt för dig. *flinar* I övrigt håller jag med dig.
  30. 15
    Så trevligt för dig. *flinar* I övrigt håller jag med dig.
  31. Medlem sedan
    Nov 2007
    #16
    ett med naturen vet du!!!
  32. 16
    ett med naturen vet du!!!
  33. Medlem sedan
    Nov 2007
    #17
    men partnerbyte känns helt normalt på något sätt,nu har jag ingen egen erfarenhet av just det ämnet eftersom jag är alldeles för svartsjuk och ointresserad av partnerbyte, fast det känns inte så konstigt eller onormalt.
    Hjälp jag kanske själv är en expert utan att jag vet om
    det?

    Jaså man kan leka vampyr också...ja det borde jag ju anat förstås!
  34. 17
    men partnerbyte känns helt normalt på något sätt,nu har jag ingen egen erfarenhet av just det ämnet eftersom jag är alldeles för svartsjuk och ointresserad av partnerbyte, fast det känns inte så konstigt eller onormalt.
    Hjälp jag kanske själv är en expert utan att jag vet om
    det?

    Jaså man kan leka vampyr också...ja det borde jag ju anat förstås!
  35. Medlem sedan
    May 2005
    #18
    Ja, jo det är klart det är normalt - det är bara att jag har så svårt att liksom se att det GÅR att göra så och sen ändå vara helt som vanligt. Själv skulle jag vara vildögd, rufsig och jäävligt arg antaligen.
  36. 18
    Ja, jo det är klart det är normalt - det är bara att jag har så svårt att liksom se att det GÅR att göra så och sen ändå vara helt som vanligt. Själv skulle jag vara vildögd, rufsig och jäävligt arg antaligen.
  37. Medlem sedan
    Nov 2007
    #19
    Ha..ha ja sitta och doppa kaka i kaffet och berätta om dagen kanske blir lite konstigt.....
    -Ja just det Peter....grannen var här och knullade lite i förmiddags!!
  38. 19
    Ha..ha ja sitta och doppa kaka i kaffet och berätta om dagen kanske blir lite konstigt.....
    -Ja just det Peter....grannen var här och knullade lite i förmiddags!!
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20
    Ja, eller såhär: Ny frisyr, lilla gumman? Hon: Nej, det här är knullrufs älskling.

    Ryys.
  40. 20
    Ja, eller såhär: Ny frisyr, lilla gumman? Hon: Nej, det här är knullrufs älskling.

    Ryys.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. min dotter onanerar jämt!!
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2019-04-30, 14:44
  2. Hur ofta onanerar du? ENKÄT...
    By Fursten in forum Sex & erotik
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 17:06
  3. Ni som onanerar sällan
    By Mamma och kvinna in forum Mammasnack
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 19:36
  4. Minst?
    By Lox in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 21:26
  5. Vad onanerar ni till? Enkät
    By onaninaninanna in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar