Nästan så man borde skriva...
_0112 Decemberbarn
  1. Jossan m Neo & Jonah
    #1

    Nästan så man borde skriva...

    ... "på besök", men sanningen är jag jag läser i princip varje dag här inne fortfarande! Det finns bara inte så mycket tid att skriva!

    I övrigt så rullar allt på! Lillebror är snart 2,5 år redan (!!!) och det går jättebra i skolan. Han är fantastiskt duktigt på att läsa och man kan inte låta bli att fascineras...! :O

    Om två veckor så flyger vi till Thailand och kommer hem först i mitten av februari, och det känns heeelt underbart! Ska faktiskt börja packa litet smått redan i helgen eftersom nästa helg är rätt fullsmockad med barnkalas, m.m...
  2. 1
    Nästan så man borde skriva... ... "på besök", men sanningen är jag jag läser i princip varje dag här inne fortfarande! Det finns bara inte så mycket tid att skriva!

    I övrigt så rullar allt på! Lillebror är snart 2,5 år redan (!!!) och det går jättebra i skolan. Han är fantastiskt duktigt på att läsa och man kan inte låta bli att fascineras...! :O

    Om två veckor så flyger vi till Thailand och kommer hem först i mitten av februari, och det känns heeelt underbart! Ska faktiskt börja packa litet smått redan i helgen eftersom nästa helg är rätt fullsmockad med barnkalas, m.m...
  3. Mill@n & Casper
    #2
    HEJ! Kikar också in här då & då fortfarande. Hoppas att er resa och bröllopet blir precis så fantastiskt som det låter. Jag önskar er allt gott även på livets fortsatta resa tillsammans. Kram
  4. 2
    HEJ! Kikar också in här då & då fortfarande. Hoppas att er resa och bröllopet blir precis så fantastiskt som det låter. Jag önskar er allt gott även på livets fortsatta resa tillsammans. Kram

Liknande trådar

  1. Vi borde skriva en bok!
    By StinaL in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-27, 20:37
  2. Man borde skriva upp
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 21:01
  3. Borde skriva in mig hos er!
    By Strix in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 12:11
  4. Borde skriva en mat
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 23:35
  5. Borde skriva,,
    By marie *emil o adam* in forum Änglabarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar