HPE - holoprosencefali
Hjärnskador
  1. hpe-mamma
    #1

    HPE - holoprosencefali

    Hej! Skickar ut en fråga (det var ett tag sedan jag var inne här nu...) för att höra om någon mer finns därute med diagnosen holoprosencefali. /Emils mamma
  2. 1
    HPE - holoprosencefali Hej! Skickar ut en fråga (det var ett tag sedan jag var inne här nu...) för att höra om någon mer finns därute med diagnosen holoprosencefali. /Emils mamma
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Hej!
    såg att ditt inlägg var uråldrigt men jag vill iaf svara. JAAAA! jag har en son med lobär HPE och jag vill så gärna komma i kontakt med fler här i sverige! vi känner oss så ensamma!! hoppas du ser det här på nåt vis! kram!
  4. 2
    Hej!
    såg att ditt inlägg var uråldrigt men jag vill iaf svara. JAAAA! jag har en son med lobär HPE och jag vill så gärna komma i kontakt med fler här i sverige! vi känner oss så ensamma!! hoppas du ser det här på nåt vis! kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Hej! Nu lyckades jag logga in igen.... :-) La ett inlägg på din gästbok med min mail så du får gärna kontakta mig. Det vore kul om du gjorde det! Hälsningar/hpe-mamman (Anna)
  6. 3
    Hej! Nu lyckades jag logga in igen.... :-) La ett inlägg på din gästbok med min mail så du får gärna kontakta mig. Det vore kul om du gjorde det! Hälsningar/hpe-mamman (Anna)

Liknande trådar

  1. Holoprosencefali
    By Circus Cederborg in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-12-22, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar