Melatonin! - Sidan 2
Bokstavsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #21
    så sant. Jag kan iof tycka att det kan vara kul att bli lite rund under fötterna nån gång ibland men dagen efter är inte värt det så då avstår jag hellre och är flamsig och glad och mår bra dagen efter också.*s*
  2. 21
    så sant. Jag kan iof tycka att det kan vara kul att bli lite rund under fötterna nån gång ibland men dagen efter är inte värt det så då avstår jag hellre och är flamsig och glad och mår bra dagen efter också.*s*
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #22
    Absolut, man hade ju vääldigt kul emellanåt förr, då man druckit lite o var ute o roade sig .. kan tänka om vi ska bort eller så att nu _ska_jag med hälla i mig lite..
    Men det slutar ändå med en öl eller två..Sen är jag nöjd.
  4. 22
    Absolut, man hade ju vääldigt kul emellanåt förr, då man druckit lite o var ute o roade sig .. kan tänka om vi ska bort eller så att nu _ska_jag med hälla i mig lite..
    Men det slutar ändå med en öl eller två..Sen är jag nöjd.
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #23
  6. 23
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #24
  8. 24
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #25
    Fast melatonin är läkemedel i hela EU. Inte i USA där det är kosttillskott, så utanför basen skulle du nog inte kunna handla det i affären.
  10. 25
    Fast melatonin är läkemedel i hela EU. Inte i USA där det är kosttillskott, så utanför basen skulle du nog inte kunna handla det i affären.
  11. Medlem sedan
    Apr 2007
    #26
    ja, så har det blivit för mig med. 2 öl och sen räcker det. Iof rätt skoj för då kan man betrakta kompisarna som blir allt gladare och så kan man tracka dem dagen efter.
  12. 26
    ja, så har det blivit för mig med. 2 öl och sen räcker det. Iof rätt skoj för då kan man betrakta kompisarna som blir allt gladare och så kan man tracka dem dagen efter.
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #27
    förmodligen inte men jag har inte koll på vad man kan och inte kan handla i själva tyskland för medicinen är ju nåt vi enkomt handlar på basen.
  14. 27
    förmodligen inte men jag har inte koll på vad man kan och inte kan handla i själva tyskland för medicinen är ju nåt vi enkomt handlar på basen.
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #28
    hej! v ivar oxå i kontakt med bup, men dom anseratt då min son studsar/hoppar o irrar runt halva kvällarna/nätterna innan han kommer till ro, att han behöverMER concerta, att det är bevis på att han är "övertrött" och inte upppiggad/speedad...
    så vi ska visst testa att ge mer concerta...jag frågade om melantonin, men som sagt det är inte det han behöver sa dom...märkligt!
  16. 28
    hej! v ivar oxå i kontakt med bup, men dom anseratt då min son studsar/hoppar o irrar runt halva kvällarna/nätterna innan han kommer till ro, att han behöverMER concerta, att det är bevis på att han är "övertrött" och inte upppiggad/speedad...
    så vi ska visst testa att ge mer concerta...jag frågade om melantonin, men som sagt det är inte det han behöver sa dom...märkligt!
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #29
    Ja det var kostigt. För det var unjeför så som jag beskrev min dotter och vi behövde inte ens fråga om det. Sofie får bara 20 mg ritalin nu och det tycker jag verkar lite men iom att hon inte går i "riktiga" skolan än så kanske det räcker.
  18. 29
    Ja det var kostigt. För det var unjeför så som jag beskrev min dotter och vi behövde inte ens fråga om det. Sofie får bara 20 mg ritalin nu och det tycker jag verkar lite men iom att hon inte går i "riktiga" skolan än så kanske det räcker.
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #30
    det blir nog ökning så småningom, det ges inte hög dos direkt utan man börjar lågt och arbetar sig uppåt tills man hittat den dos som passar individen bäst.
  20. 30
    det blir nog ökning så småningom, det ges inte hög dos direkt utan man börjar lågt och arbetar sig uppåt tills man hittat den dos som passar individen bäst.
  21. Medlem sedan
    Aug 2005
    #31

    År det så?

    Jag hade tänkt att köpa melatonin i Tyskland, men det kan man alltså inte? Blir lite dyrt att ta svängen om USA
  22. 31
    År det så? Jag hade tänkt att köpa melatonin i Tyskland, men det kan man alltså inte? Blir lite dyrt att ta svängen om USA
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #32
    min son får oxå circadin för att kunna sova men märker inte direkt nån skillnad!! somnar inte innan vid 23 ändå...
  24. 32
    min son får oxå circadin för att kunna sova men märker inte direkt nån skillnad!! somnar inte innan vid 23 ändå...
  25. Medlem sedan
    Aug 2015
    #33
    Köpa Melatonin - http://euroclinix.se
  26. 33
    Köpa Melatonin - http://euroclinix.se
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. melatonin
    By anonymt namn in forum Autismspektrum
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2015-11-03, 12:39
  2. Melatonin
    By Liz* in forum Bokstavsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 18:23
  3. melatonin
    By _mims_ in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 21:50
  4. melatonin
    By anonymt namn in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 20:48
  5. Ang Melatonin!
    By jane in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 17:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar