Ta bort bud på tradera?
Småbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Ta bort bud på tradera?

    Går det som säljare att ta bort bud på tradera, och hur gör man i så fall? Har en köpare som lagt högsta budet men nu ångrat sig och vill att jag ska ta bort det, det finns flera bud innan. Går det?
  2. 1
    Ta bort bud på tradera? Går det som säljare att ta bort bud på tradera, och hur gör man i så fall? Har en köpare som lagt högsta budet men nu ångrat sig och vill att jag ska ta bort det, det finns flera bud innan. Går det?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    I så fall måste du maila Tradera be om hjälp... men jag tror inte du kan räkna med att underliggande bud fortfarande är bindande - de kan ju ha sett auktionen som förlorad och köpt saken någon annanstans.
  4. 2
    I så fall måste du maila Tradera be om hjälp... men jag tror inte du kan räkna med att underliggande bud fortfarande är bindande - de kan ju ha sett auktionen som förlorad och köpt saken någon annanstans.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Ja, det går. Men iaf du som säljare måste kontakta tradera så att de kan göra det, är lite osäker på om det räcker eller om även budgivaren måste kontakta dom. Men maila tradera båda två så är ni på säkra sidan. Finns det bud sedan innan så blir den som ligger lägst under högsta budgivare istället.
  6. 3
    Ja, det går. Men iaf du som säljare måste kontakta tradera så att de kan göra det, är lite osäker på om det räcker eller om även budgivaren måste kontakta dom. Men maila tradera båda två så är ni på säkra sidan. Finns det bud sedan innan så blir den som ligger lägst under högsta budgivare istället.

Liknande trådar

  1. Tradera - ta bort annons?
    By ~Emma~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 14:53
  2. Ta bort mig från Tradera
    By illan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 22:01
  3. Tradera - varan kom bort?
    By Tinalina in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 13:22
  4. Tradera bort eller lämna tillbaka?
    By Pojkmamma in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 18:33
  5. Ta bort neg. betyg på tradera?
    By anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 19:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar