Kan det vara något på G???
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Kan det vara något på G???

    har sovit gott hela natten,men nu när jag skulle upp på morgonen värkte det i mage och rygg,när jag stod i duschen började jag må illa.
    har fortfarande ont i nedre ryggen och lite i magen,så nu ska här dammsugas.
    får se vad som händer under dagen,det kan ju vara falskt alarm.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Kan det vara något på G??? har sovit gott hela natten,men nu när jag skulle upp på morgonen värkte det i mage och rygg,när jag stod i duschen började jag må illa.
    har fortfarande ont i nedre ryggen och lite i magen,så nu ska här dammsugas.
    får se vad som händer under dagen,det kan ju vara falskt alarm.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    åhh jag håller verkligen tummarna! Du kan få komma hit och dammsuga också om du vill. =)
  4. 2
    åhh jag håller verkligen tummarna! Du kan få komma hit och dammsuga också om du vill. =)
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Jag håller tummarna! Jag vill också!!!

    Igår hade jag riktigt ont mellan 18 och midnatt, gick och la mig i hopp om att det skulle dra igång under natten men istället gick det tillbaka och jag låg sömnlös til 3 :-(

    Men DU ska väl få komma igång i alla fall tycker jag :-)))
  6. 3
    Jag håller tummarna! Jag vill också!!!

    Igår hade jag riktigt ont mellan 18 och midnatt, gick och la mig i hopp om att det skulle dra igång under natten men istället gick det tillbaka och jag låg sömnlös til 3 :-(

    Men DU ska väl få komma igång i alla fall tycker jag :-)))
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    somnade en stund,men jag har lite ont i ryggen ännu,får väl börja dammsuga nu och se vad som händer.
    det är säkert falsk larm är van vid det nu suck.
  8. 4
    somnade en stund,men jag har lite ont i ryggen ännu,får väl börja dammsuga nu och se vad som händer.
    det är säkert falsk larm är van vid det nu suck.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Tack,det är säkert falsklarm,har lite ont i ryggen ännu men nja,jag vet inte,ska börja dammsuga nu i alla fall hoppas det hjälper.
  10. 5
    Tack,det är säkert falsklarm,har lite ont i ryggen ännu men nja,jag vet inte,ska börja dammsuga nu i alla fall hoppas det hjälper.
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Ja jag har ju inte ens falska larm.... och snart är det dags för bm också... känns lite fånigt tycker jag, men men... vi får väl se vad hon säger.
  12. 6
    Ja jag har ju inte ens falska larm.... och snart är det dags för bm också... känns lite fånigt tycker jag, men men... vi får väl se vad hon säger.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    ja,jag tycker oxå bm besöken så här sent känns fåniga,vad gör man där liksom.
  14. 7
    ja,jag tycker oxå bm besöken så här sent känns fåniga,vad gör man där liksom.
  15. Medlem sedan
    Nov 2005
    #8
    Jag hade också värk hela kvällen och vaknade flera ggr under natten av det... tänkte hela tiden att snart är det nog dags. Hade ingen lust att sova för det kändes spännande! Men sen när jag vaknade och gick upp så bara försvann allt! Hmm!
  16. 8
    Jag hade också värk hela kvällen och vaknade flera ggr under natten av det... tänkte hela tiden att snart är det nog dags. Hade ingen lust att sova för det kändes spännande! Men sen när jag vaknade och gick upp så bara försvann allt! Hmm!

Liknande trådar

  1. Kan det vara något?
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-18, 06:53
  2. Att vara bra på något!
    By wildhearts in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 09:43
  3. kan något vara fel?
    By Mast in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 13:38
  4. kan det vara något?
    By milk in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 21:57
  5. Kan det vara något..
    By Linnea in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 08:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar