Rakt åt pipsvängen...IGEN
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Rakt åt pipsvängen...IGEN

    Jaha...så slutade det med MF igen då
    Har ju haft på känn hela tiden att det skulle gå fel eftersom jag mått alldeles för bra och igår började jag blöda och har blödit kraftigt hela natten. Nu har det avtagit lite så jag antar att det mesta kommit ut nu. Hann till v.9 denna gång. I somras hann jag till v.10.

    Känns fruktansvärt tomt och jag vill bara försvinna ett tag. Kanske inte är meningen att vi ska få en bebis till.

    /M
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    Rakt åt pipsvängen...IGEN Jaha...så slutade det med MF igen då
    Har ju haft på känn hela tiden att det skulle gå fel eftersom jag mått alldeles för bra och igår började jag blöda och har blödit kraftigt hela natten. Nu har det avtagit lite så jag antar att det mesta kommit ut nu. Hann till v.9 denna gång. I somras hann jag till v.10.

    Känns fruktansvärt tomt och jag vill bara försvinna ett tag. Kanske inte är meningen att vi ska få en bebis till.

    /M
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Åh så tråkigt! Vet inte vad jag ska säga så jag får skicka en stor varm kram istället. Ta hand om dig och familjen.
  4. 2
    Åh så tråkigt! Vet inte vad jag ska säga så jag får skicka en stor varm kram istället. Ta hand om dig och familjen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Tack! Jag är nog i shocktillstånd fortfarande. Kan inte ens gråta. Kroppen läker ju fort men oron sitter kvar i huvudet.

    Jag verkar inte ha några problem att bli gravid men tydligen är kvaliten eller miljön inte bra. Önskar jag visste om det är ngt mer jag kan göra för att det inte ska sluta så här

    Missförstå mig rätt, av sju graviditeter har fyra gått bra och vi har fyra underbara döttrar men jag har i snart ett års tid önskat mer än något annat ett sista barn. Men det blir kanske inte så

    /M
  6. 3
    Tack! Jag är nog i shocktillstånd fortfarande. Kan inte ens gråta. Kroppen läker ju fort men oron sitter kvar i huvudet.

    Jag verkar inte ha några problem att bli gravid men tydligen är kvaliten eller miljön inte bra. Önskar jag visste om det är ngt mer jag kan göra för att det inte ska sluta så här

    Missförstå mig rätt, av sju graviditeter har fyra gått bra och vi har fyra underbara döttrar men jag har i snart ett års tid önskat mer än något annat ett sista barn. Men det blir kanske inte så

    /M

Liknande trådar

  1. Dag 3 och nu gick det åt pipsvängen...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 07:25
  2. rakt på sak .
    By mussimi in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 20:21
  3. Det går åt pipsvängen!
    By -Maria N- in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 20:16
  4. Det gick nog åt pipsvängen på
    By -Nike- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 18:34
  5. Rakt in i mörkret igen....
    By lena m 3 barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 16:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar