väcka ögonen
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    väcka ögonen

    Igår morse väckte jag Viggo och sa att det var dags och öppna adventskalendern.
    han flög upp och gnuggade ögongen "jag ska bara väcka ögonen först mamma"

    Ha ha, jag tyckte det lät så sött....
    Min blogg: http://lykke-li.blogspot.com/

    Linda med 4 barn
    Tova-00
    Loke f/d-02
    Viggo-03
    Saga-05
  2. 1
    väcka ögonen Igår morse väckte jag Viggo och sa att det var dags och öppna adventskalendern.
    han flög upp och gnuggade ögongen "jag ska bara väcka ögonen först mamma"

    Ha ha, jag tyckte det lät så sött....
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Ja det var bra sagt

    Thea lyckades genomföra ett practical joke på maken igår och vi var helt överrumplade och förvånade över att hon faktiskt kommit på tanken att genomföra skämtet och dessutom lyckades till 100%.

    Efteråt fick vi veta att hon lärt sig tricket på tv! Maken gick ut i köket för att dricka ett glas vatten och öppnade kranen samtidigt som han höll glaset under. Döm om hans förvåning när inget vatten kom i glaset men väl över hela honom och köket

    När han väl fattat att munstycket på kranen var tejpat började jakten på den skyldige! Aldrig kunde vi väl tro att det var Thea som lyckats genomföra detta practical joke och tonåringarna fick värja sig en bra stund innan vi insåg att det faktiskt var Thea som var den skyldiga
  4. 2
    Ja det var bra sagt

    Thea lyckades genomföra ett practical joke på maken igår och vi var helt överrumplade och förvånade över att hon faktiskt kommit på tanken att genomföra skämtet och dessutom lyckades till 100%.

    Efteråt fick vi veta att hon lärt sig tricket på tv! Maken gick ut i köket för att dricka ett glas vatten och öppnade kranen samtidigt som han höll glaset under. Döm om hans förvåning när inget vatten kom i glaset men väl över hela honom och köket

    När han väl fattat att munstycket på kranen var tejpat började jakten på den skyldige! Aldrig kunde vi väl tro att det var Thea som lyckats genomföra detta practical joke och tonåringarna fick värja sig en bra stund innan vi insåg att det faktiskt var Thea som var den skyldiga
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    nähää :-)....jesses vad de kan hitta på.
    De lär sig mycket bus från teven
  6. 3
    nähää :-)....jesses vad de kan hitta på.
    De lär sig mycket bus från teven

Liknande trådar

  1. Nu ska jag väcka min man och se
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 22:58
  2. Ska jag väcka min son och...
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 08:28
  3. Väcka?
    By Anna-80 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 22:24
  4. Väcka för mat?
    By Cillen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 13:02
  5. Nu ska jag väcka
    By SiF in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar