Klimakteriet - Sidan 3
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #41
    Men sant enligt erfarenheter i bekantskapskretsen. Och det är alltid frun som fattar sist vad som är på gång. Hon intalar sig in i det sista att hennes "inre" egenskaper (som ofta ingen annan ser att hon har några) kompenserar för sekreterarens släta hy och fasta byst...
  2. 41
    Men sant enligt erfarenheter i bekantskapskretsen. Och det är alltid frun som fattar sist vad som är på gång. Hon intalar sig in i det sista att hennes "inre" egenskaper (som ofta ingen annan ser att hon har några) kompenserar för sekreterarens släta hy och fasta byst...
  3. Medlem sedan
    Jun 1998
    #42
    Ni har uppenbarligen valt fel män. Eller kanske ni har låtit er väljas av män som intresserar sig för fasta byst och slät hy i första hand. Skitsamma, odla din självkänsla i stället.
  4. 42
    Ni har uppenbarligen valt fel män. Eller kanske ni har låtit er väljas av män som intresserar sig för fasta byst och slät hy i första hand. Skitsamma, odla din självkänsla i stället.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #43
    Självklart inte. Men det finns med ändå, vad man än gör och var man än är (ute bland folk alltså). Visst får jag blickar och visst uppskattar jag dem, om jag så befinner mig i kyrkan..!
  6. 43
    Självklart inte. Men det finns med ändå, vad man än gör och var man än är (ute bland folk alltså). Visst får jag blickar och visst uppskattar jag dem, om jag så befinner mig i kyrkan..!
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #44
    Inbillningens kraft är stor, skulle jag vilja säga. Så länge du känner dig attraktiv kanske du är det? Återigen: jobba med självkänslan och inse att mycket av varaktig skönhet faktiskt kommer inifrån.

    (Och det temat ska inte INTE spinna vidare på...)
  8. 44
    Inbillningens kraft är stor, skulle jag vilja säga. Så länge du känner dig attraktiv kanske du är det? Återigen: jobba med självkänslan och inse att mycket av varaktig skönhet faktiskt kommer inifrån.

    (Och det temat ska inte INTE spinna vidare på...)
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #45
    Och du ska kanske inte vara för säker på din man du heller. Se bara på vad Mrs Clinton fick gå igenom - trots att både hon och hennes man var så välutbildade, intelligenta och framgångsrika. Gubbåldern, vet du... Männen har sina faser dom också..!
  10. 45
    Och du ska kanske inte vara för säker på din man du heller. Se bara på vad Mrs Clinton fick gå igenom - trots att både hon och hennes man var så välutbildade, intelligenta och framgångsrika. Gubbåldern, vet du... Männen har sina faser dom också..!
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #46
    Fast - du vet väl inte hur jag ser ut..? Eller har sett ut, i alla fall.

    Jag skulle nog snarare säga att det där med "skönheten kommer inifrån" är inbillning. Ett halmstrå för fula människor att gripa efter, för att de ska stå ut...
  12. 46
    Fast - du vet väl inte hur jag ser ut..? Eller har sett ut, i alla fall.

    Jag skulle nog snarare säga att det där med "skönheten kommer inifrån" är inbillning. Ett halmstrå för fula människor att gripa efter, för att de ska stå ut...
  13. Medlem sedan
    Jun 1998
    #47
    Well, folk skiljer sig av alla möjliga anledningar, vet du väl. Händer det oss så händer det. Världen lär inte gå under vare sig för mig eller maken, skulle det ske.
  14. 47
    Well, folk skiljer sig av alla möjliga anledningar, vet du väl. Händer det oss så händer det. Världen lär inte gå under vare sig för mig eller maken, skulle det ske.
  15. Medlem sedan
    Jun 1998
    #48
    Fin människosyn, som vanligt.

    Det spelar faktiskt ingen roll hur vacker en person är om de har värderingar som får omvärlden att spy.
  16. 48
    Fin människosyn, som vanligt.

    Det spelar faktiskt ingen roll hur vacker en person är om de har värderingar som får omvärlden att spy.
  17. Medlem sedan
    May 2002
    #49
    oj, "ha tiden till". jag har då inga problem att fylla tiden. visserligen är jag just nu sjukskrivent 25% och behöver vila mer än jag brukat men att göra har jag. världen är full av möjligheter till engagemang. å då engagemang som inte kräver fasta bröst :-)
  18. 49
    oj, "ha tiden till". jag har då inga problem att fylla tiden. visserligen är jag just nu sjukskrivent 25% och behöver vila mer än jag brukat men att göra har jag. världen är full av möjligheter till engagemang. å då engagemang som inte kräver fasta bröst :-)
  19. Medlem sedan
    Dec 1998
    #50
    *Rycker på axlarna*. Eftersom jag inte lever genom min man så överlever jag alldeles säkert om han skulle få för sig att dra med en tom boll och ett par fasta D-kupor...

    Skulle mest beklaga hans dåliga smak...
  20. 50
    *Rycker på axlarna*. Eftersom jag inte lever genom min man så överlever jag alldeles säkert om han skulle få för sig att dra med en tom boll och ett par fasta D-kupor...

    Skulle mest beklaga hans dåliga smak...
  21. Medlem sedan
    Dec 1998
    #51
    Men herregud mänska. Are you off medication?
    Allvarligt talat... Du borde söka för den där depressionen du har.

    Inte f-n går jag runt hela dagarna och noterar om män glor på mig! Är det det enda du gör nu? Jösses vilket trist liv.
  22. 51
    Men herregud mänska. Are you off medication?
    Allvarligt talat... Du borde söka för den där depressionen du har.

    Inte f-n går jag runt hela dagarna och noterar om män glor på mig! Är det det enda du gör nu? Jösses vilket trist liv.
  23. Medlem sedan
    Dec 1998
    #52
    Sant... Om jag visste vem du var och hur då såg på dina medmänniskor skulle jag bara se en rätt ful människa framför mig.
  24. 52
    Sant... Om jag visste vem du var och hur då såg på dina medmänniskor skulle jag bara se en rätt ful människa framför mig.
  25. Medlem sedan
    Oct 2007
    #53
    Där håller jag med, jag skulle nog snarare bli tacksam så att jag slapp honom, om han har en sån attityd.
  26. 53
    Där håller jag med, jag skulle nog snarare bli tacksam så att jag slapp honom, om han har en sån attityd.
  27. Medlem sedan
    May 2022
    #54
    Läkemedel mot klimakteriet - https://shytobuy.se Funkade väldigt bra.
  28. 54
    Läkemedel mot klimakteriet - https://shytobuy.se Funkade väldigt bra.
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande trådar

  1. Klimakteriet
    By 49 år in forum Mammasnack
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2023-07-24, 08:59
  2. Klimakteriet?
    By Liselotte66 in forum Medelålders 45+
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2022-05-22, 07:12
  3. Klimakteriet.
    By Daga in forum Medelålders 45+
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 18:23
  4. Klimakteriet vid 38??
    By Klimakteriehäxa? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 11:49
  5. Klimakteriet
    By Susanne in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 07:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar