Rolig diskussion om tomten :)
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Rolig diskussion om tomten :)

    Igår började Elias prata om tomten och att det kanske bara var mammor och pappor som klär ut sig. Vad tror du då? frågade jag och då kom han fram till att det var nog en riktig tomte iaf. Men för säkerhetsskull skulle han ta av tomten kläderna på julafton! Men då blir ju tomten naken, tror du inte han blir ledsen då? Jo det är klart om det är du blir du ju ledsen om jag tar alla dina kläder...

    Hur tänker de eg?

    Tror era barn fortfarande på tomten? Elias har aldrig pratat om det förut så jag har inte funderat på det men jag antar att tomten ligger i farozonen

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    Rolig diskussion om tomten :) Igår började Elias prata om tomten och att det kanske bara var mammor och pappor som klär ut sig. Vad tror du då? frågade jag och då kom han fram till att det var nog en riktig tomte iaf. Men för säkerhetsskull skulle han ta av tomten kläderna på julafton! Men då blir ju tomten naken, tror du inte han blir ledsen då? Jo det är klart om det är du blir du ju ledsen om jag tar alla dina kläder...

    Hur tänker de eg?

    Tror era barn fortfarande på tomten? Elias har aldrig pratat om det förut så jag har inte funderat på det men jag antar att tomten ligger i farozonen

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hihi..Jo Loke tror stenhårt på tometen. Han väntar jättemycket på att han ska komma med klappar..
  4. 2
    Hihi..Jo Loke tror stenhårt på tometen. Han väntar jättemycket på att han ska komma med klappar..
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Rasmus är övertygad om att tomten finns, förra julen gick svärfar ut till bilen i ett ärende....och under tiden knackade tomten på. Och Rasmus berättar fortfarande för svärfarsan om vad synd det är att han missade tomten! ;0)
  6. 3
    Rasmus är övertygad om att tomten finns, förra julen gick svärfar ut till bilen i ett ärende....och under tiden knackade tomten på. Och Rasmus berättar fortfarande för svärfarsan om vad synd det är att han missade tomten! ;0)
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Visst...

    är det kul att se att de faktiskt tror på det fortfarande. Vi får se hur det går för tomten men jag tror nog att han sitter säkert i år också

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  8. 4
    Visst... är det kul att se att de faktiskt tror på det fortfarande. Vi får se hur det går för tomten men jag tror nog att han sitter säkert i år också

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Ha ha...

    tänk vad de kommer ihåg saker. Hoppas att alla får träffa tomten i år

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  10. 5
    Ha ha... tänk vad de kommer ihåg saker. Hoppas att alla får träffa tomten i år

    Kram!

Liknande trådar

  1. Rolig diskussion,
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-09, 10:18
  2. Har haft en rolig diskussion...
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-08-01, 22:15
  3. En diskussion om lån..
    By myskoxen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 09:34
  4. Oj, vilken rolig diskussion
    By Lisa in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 10:40
  5. Kul diskussion...
    By nica74 in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 16:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar