Gördel-trosor på Lindex?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Gördel-trosor på Lindex?

    Tror att det pratats här inne förut om att nåt av de paren de har på Lindex är bra (?). Nån som har och kan rekomendera? Har lite dallermage kvar efter sista graviditeten som kan behöva plattas till lite till nyårsblåsan, vill gärna att de går upp hyffsat högt. Tänkte lägga in en beställning via nätet nu med 25% rabatten och har inte möjlighet att prova, men det vore ju skönt om det blev rätt direkt .

    Tack på förhand
    Annie med E -06, H -08 och nytillskottet F född på annandagen -11.
  2. 1
    Gördel-trosor på Lindex? Tror att det pratats här inne förut om att nåt av de paren de har på Lindex är bra (?). Nån som har och kan rekomendera? Har lite dallermage kvar efter sista graviditeten som kan behöva plattas till lite till nyårsblåsan, vill gärna att de går upp hyffsat högt. Tänkte lägga in en beställning via nätet nu med 25% rabatten och har inte möjlighet att prova, men det vore ju skönt om det blev rätt direkt .

    Tack på förhand
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag har haft, och vill tipsa dig om att kolla skärningen nertill också. De första jag köpte skar av så att jag fick ett väck precis under rumpan, inte snyggt!
    Så jag skulle nog köpa ett par med aningens ben på. Förresten skulle jag nog aldrig köpa på postorder, utan åka till Lindex och prova.
    De jag menar att du ska köpa ser ut ungefär så här:
    http://www.lindex.com/se/Products/Pr...7&NewView=true
    INTE köpa:
    http://www.lindex.com/se/Products/Pr...8&NewView=true

    Sen fanns det ju många olika i varje "sort" att välja på..
  4. 2
    Jag har haft, och vill tipsa dig om att kolla skärningen nertill också. De första jag köpte skar av så att jag fick ett väck precis under rumpan, inte snyggt!
    Så jag skulle nog köpa ett par med aningens ben på. Förresten skulle jag nog aldrig köpa på postorder, utan åka till Lindex och prova.
    De jag menar att du ska köpa ser ut ungefär så här:
    http://www.lindex.com/se/Products/Pr...7&NewView=true
    INTE köpa:
    http://www.lindex.com/se/Products/Pr...8&NewView=true

    Sen fanns det ju många olika i varje "sort" att välja på..
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Tack för svaret!

    Nej det bästa är ju så klart att åka o prova, men jag tänkte chansa när jag ändå skulle beställa annat på rabattkupongen. Lindex är ju så enkla att byta på så när jag hämtar paketet i butik så kanske jag kan prova och byta direkt om det inte passar (och om det finns andra bättre inne) eller lämna tillbaka dom.
  6. 3
    Tack för svaret!

    Nej det bästa är ju så klart att åka o prova, men jag tänkte chansa när jag ändå skulle beställa annat på rabattkupongen. Lindex är ju så enkla att byta på så när jag hämtar paketet i butik så kanske jag kan prova och byta direkt om det inte passar (och om det finns andra bättre inne) eller lämna tillbaka dom.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    De övre som Malou visar

    Jag har tipsat här tidigare om Lindex gördeltrosor. Inte sexigt, men himla praktiskt under snäva klänningar. Jag har de övre som Malou länkar till. Är så nöjd att jag köpt på mig flera par. Jag provade i butik och de är aningen stora. Enda nackdelen som jag kan komma på är att strumpbyxorna hasar ner i midjan pga trosorna.
  8. 4
    De övre som Malou visar Jag har tipsat här tidigare om Lindex gördeltrosor. Inte sexigt, men himla praktiskt under snäva klänningar. Jag har de övre som Malou länkar till. Är så nöjd att jag köpt på mig flera par. Jag provade i butik och de är aningen stora. Enda nackdelen som jag kan komma på är att strumpbyxorna hasar ner i midjan pga trosorna.

Liknande trådar

  1. Gördel?
    By thereshelena in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 06:24
  2. Gördel?
    By .Lina. in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 13:16
  3. Gördel
    By Elas in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 13:39
  4. Gördel?
    By Sofia1975 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 08:52
  5. Gördel?
    By Angie1972 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 07:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar