Dog det här nu?
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Dog det här nu?

    Eller vart tog ni vägen? Har alla fullt upp med julpynt å annat?

    Lussekram till er alla mammor!
    " En mamma är egentligen bara en liten flicka som blivit stor"
  2. 1
    Dog det här nu? Eller vart tog ni vägen? Har alla fullt upp med julpynt å annat?

    Lussekram till er alla mammor!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Ja jag undrar oxå det. Är mycket på okt då jag känner mig ganska ensam här inne

    Förstår att dom flesta kanske har fullt upp men jag är gärna kvar här inne och pratar lite skit
  4. 2
    Ja jag undrar oxå det. Är mycket på okt då jag känner mig ganska ensam här inne

    Förstår att dom flesta kanske har fullt upp men jag är gärna kvar här inne och pratar lite skit
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    tyvärr är det ju lite trögt här och f som svarar, kanske inte så konstigt om flera väljer andra forum...

    Inte för att jag på något sätt kan räkna mig till flitig, men håller med om att det vore kul om vi fortfarande kan pladdra på lite här också
  6. 3
    tyvärr är det ju lite trögt här och f som svarar, kanske inte så konstigt om flera väljer andra forum...

    Inte för att jag på något sätt kan räkna mig till flitig, men håller med om att det vore kul om vi fortfarande kan pladdra på lite här också
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4

    Snart jul, ju...

    ...och tusen saker att fixa och dona med. Jobbar heltid och har precis flyttat till hus. Dessutom ska hela familjen fira jul hos oss i år.

    Hoppas att ni alla mår bra. Kramis
  8. 4
    Snart jul, ju... ...och tusen saker att fixa och dona med. Jobbar heltid och har precis flyttat till hus. Dessutom ska hela familjen fira jul hos oss i år.

    Hoppas att ni alla mår bra. Kramis
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Hej!

    Jag har haft fullt upp och tittade in för att uppdatera. Så då att gruppen var flyttad till barnavdelning. Får väll leta upp den då.
    http://www.youtube.com/watch?v=IoiY-_twSFs&NR=1

    Så sant så.

    Lycklig mamma till R -04, Z-06, I -07, J -10 Och till stora syster i himmelen född -03
  10. 5
    Hej!

    Jag har haft fullt upp och tittade in för att uppdatera. Så då att gruppen var flyttad till barnavdelning. Får väll leta upp den då.
  11. Medlem sedan
    Mar 2007
    #6
    Hi.hi den var vist flyttad av sig själv. Lite trött kanske.
    http://www.youtube.com/watch?v=IoiY-_twSFs&NR=1

    Så sant så.

    Lycklig mamma till R -04, Z-06, I -07, J -10 Och till stora syster i himmelen född -03
  12. 6
    Hi.hi den var vist flyttad av sig själv. Lite trött kanske.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar