Grattis alla tvååringar!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Grattis alla tvååringar!

    Kan vi inte försöka hålla lite liv i denna sida i alla fall? Jag gillar er allihop, det är trist att det inte händer nått här inne!

    Våra barn har ju eller ska snart fylla TVÅ ÅR! Nån mer än jag som inte riktigt vet hur det gick till?!

    Vi har fick en son i september, vet att Ulrika också fått igen, men inte vad det blev och när.

    Vad ska ni göra i jul? Hur har ni firat era tvååringar, har ni haft riktigt barnkalas?
    Johanna 06
    Ludvig 08
  2. 1
    Grattis alla tvååringar! Kan vi inte försöka hålla lite liv i denna sida i alla fall? Jag gillar er allihop, det är trist att det inte händer nått här inne!

    Våra barn har ju eller ska snart fylla TVÅ ÅR! Nån mer än jag som inte riktigt vet hur det gick till?!

    Vi har fick en son i september, vet att Ulrika också fått igen, men inte vad det blev och när.

    Vad ska ni göra i jul? Hur har ni firat era tvååringar, har ni haft riktigt barnkalas?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hejsan
    Tjejen fyller den 28 dec så vi har inte firat ännu.
    Något barnkalas blir det inte De får kalas när de frågar efter att ha ett. Hon har nog inte utbyte av barnkalas heller.. Syskonskaran får räcka
    Vi brukar ha lite godispåsar och lite barnkalas aktigt ändå med 3 syskon blir det en lagom barnaskara.
    Blir balonger.. nån god mat jag vet hon gillar tårta.. godis förståss och säkert sådana där man blåser dem älskar hon nämligen (sådana som rullar ut sig)
    Lite släktingar som kommer med paket

    I jul tar vi det lungt vi ska iväg på julafton men det är i närheten så vi tar oss enkelt hem på kvällen igen.
    skönt att inte ha många hemma hos oss vi har så trångt så det blir lyxigt att komma iväg istället.

    Övrigt
    Dagis går väldigt bra hon går tillsammans med sina 2 äldre systrar på samma avdelning.
    Något litet syskon blir det inte här jag är klar med min barnaskara nu.
  4. 2
    Hejsan
    Tjejen fyller den 28 dec så vi har inte firat ännu.
    Något barnkalas blir det inte De får kalas när de frågar efter att ha ett. Hon har nog inte utbyte av barnkalas heller.. Syskonskaran får räcka
    Vi brukar ha lite godispåsar och lite barnkalas aktigt ändå med 3 syskon blir det en lagom barnaskara.
    Blir balonger.. nån god mat jag vet hon gillar tårta.. godis förståss och säkert sådana där man blåser dem älskar hon nämligen (sådana som rullar ut sig)
    Lite släktingar som kommer med paket

    I jul tar vi det lungt vi ska iväg på julafton men det är i närheten så vi tar oss enkelt hem på kvällen igen.
    skönt att inte ha många hemma hos oss vi har så trångt så det blir lyxigt att komma iväg istället.

    Övrigt
    Dagis går väldigt bra hon går tillsammans med sina 2 äldre systrar på samma avdelning.
    Något litet syskon blir det inte här jag är klar med min barnaskara nu.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja, så tycker jag med. Man har barnkalas när de efterfrågar det, och det första kravet för min del är att barnen ska var agamla nog att kunna stanna själva, orkar rakt itne bjuda både föräldrar och eventuella syskon!

    Vår fia fyller på tisdag. Släkten och några grannar kommer, och så kommer det några idag. Ska snart baka tårta, vi får se hur det går
  6. 3
    Ja, så tycker jag med. Man har barnkalas när de efterfrågar det, och det första kravet för min del är att barnen ska var agamla nog att kunna stanna själva, orkar rakt itne bjuda både föräldrar och eventuella syskon!

    Vår fia fyller på tisdag. Släkten och några grannar kommer, och så kommer det några idag. Ska snart baka tårta, vi får se hur det går

Liknande trådar

  1. Grattis alla september-tvååringar!
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 17:32
  2. Grattis alla tvååringar
    By Malin IGAF in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 20:21
  3. Grattis alla tvååringar!
    By Norrländskan in forum _0407 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 12:28
  4. Grattis alla tvååringar!
    By Fia med E+L och Lillbuff in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 14:50
  5. Grattis alla tvååringar!
    By Tira in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar