Någon som provat Circadin?
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Någon som provat Circadin?

    Jag mailade till haböverläkaren i morse, han är toppen. . Han är 13-åringens läkare.

    8-åringen har ingen läkare ännu.

    Jag frågade om vi vågar testa att ge 8-åringen Circadin, då det börjar bli outhärdligt att han är totalt speedad ända tills 23.30 då han äntligen somnar..vi har Circadin hemma eftersom 13-åringen fått det, men ännu inte gått med på att testa.

    Han svarade att det kan vi visst prova, så vi ska ikväll ge "Emil" en halv tablett o se hur det fungerar.. OM det gör det..har hört många som inte alls får effekt på det.
  2. 1
    Någon som provat Circadin? Jag mailade till haböverläkaren i morse, han är toppen. . Han är 13-åringens läkare.

    8-åringen har ingen läkare ännu.

    Jag frågade om vi vågar testa att ge 8-åringen Circadin, då det börjar bli outhärdligt att han är totalt speedad ända tills 23.30 då han äntligen somnar..vi har Circadin hemma eftersom 13-åringen fått det, men ännu inte gått med på att testa.

    Han svarade att det kan vi visst prova, så vi ska ikväll ge "Emil" en halv tablett o se hur det fungerar.. OM det gör det..har hört många som inte alls får effekt på det.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Min dotter testade sin första tablett igår kväll, men jag har inte hunnit fråga henne hur de funkade. Jag återkommer senare.
  4. 2
    Min dotter testade sin första tablett igår kväll, men jag har inte hunnit fråga henne hur de funkade. Jag återkommer senare.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Funkade inte på Duracellen, så jag fick melatonin (det vanliga alltå) till slut. Det funkar finfint. Men Circadin funkar för somliga, så vi håller tummarna för er!
  6. 3
    Funkade inte på Duracellen, så jag fick melatonin (det vanliga alltå) till slut. Det funkar finfint. Men Circadin funkar för somliga, så vi håller tummarna för er!
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Liten rapport: Dottern rapporterar att hon blev tröttare tidigare än vad hon väntat sig. Enligt förpackningen ska tabletten tas en till två timmar innan sänggång, men hon blev trött efter en halvtimme. Däremot somnade hon inte så snabbt, det har hon å andra sidan inte gjort av melatonin heller....
  8. 4
    Liten rapport: Dottern rapporterar att hon blev tröttare tidigare än vad hon väntat sig. Enligt förpackningen ska tabletten tas en till två timmar innan sänggång, men hon blev trött efter en halvtimme. Däremot somnade hon inte så snabbt, det har hon å andra sidan inte gjort av melatonin heller....
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Ok,ska bli intressant i alla fall. Läkaren skrev att vi ska ge tabletten ca 2 timmar innan läggdags, men han tyckte att vi ska prova med en halv. Gör väl så, ( tur han inte är lika fyrkantig som de andra två som vägrar allt) men är skeptisk, det här är en mycket pigg kille..
    Sällan han är trött så man ser det.
  10. 5
    Ok,ska bli intressant i alla fall. Läkaren skrev att vi ska ge tabletten ca 2 timmar innan läggdags, men han tyckte att vi ska prova med en halv. Gör väl så, ( tur han inte är lika fyrkantig som de andra två som vägrar allt) men är skeptisk, det här är en mycket pigg kille..
    Sällan han är trött så man ser det.
  11. Medlem sedan
    Aug 2015
    #6
    Köpa Circadin - http://euroclinix.se
  12. 6
    Köpa Circadin - http://euroclinix.se

Liknande trådar

  1. någon har provat den!!!
    By Sinar in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 21:18
  2. Någon som har provat
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 13:17
  3. Circadin?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 14:37
  4. Någon som provat...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 22:51
  5. Någon som har provat?
    By Lili* in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar