haloj
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008

haloj

hej hej! jag är ny här på sidan och ville bara kika in och säga hej.
    Jag har en liten pojke som föddes 26 januari. En vild liten krabat med full fart hela tiden. =)
    Hur stora/ långa är är era barn? min kille är knappt 78cm o väger runt 10 kg. Är lite fjompig med det där eftersom han han har varit lite tanig.. men det är väl normalt.. =)
    Hoppa alla får en underbar jul!
  2. 1
    haloj hej hej! jag är ny här på sidan och ville bara kika in och säga hej.
    Jag har en liten pojke som föddes 26 januari. En vild liten krabat med full fart hela tiden. =)
    Hur stora/ långa är är era barn? min kille är knappt 78cm o väger runt 10 kg. Är lite fjompig med det där eftersom han han har varit lite tanig.. men det är väl normalt.. =)
    Hoppa alla får en underbar jul!
  3. Medlem sedan
    May 2008
    Hej och välkommen!
    Kul att se att det är nylingar som hittar hit också. Min lille krabat är ca 82 cm lång och väger runt 13 kilo. Jag tycker inte att du har någon anledning till att oroa dig, så länge han är glad och aktiv finns det inget oroa sig över enligt mig i alla fall.
    Har en kompis vars dotter (som snart fyller ett) är ca 70 cm lång och väger runt 9 kg. Men hon är ett litet energiknippe utan dess like så alla kan se ut hur som helst utan att det är något konstigt!
    Ha det fint!
  4. 2
    Hej och välkommen!
    Kul att se att det är nylingar som hittar hit också. Min lille krabat är ca 82 cm lång och väger runt 13 kilo. Jag tycker inte att du har någon anledning till att oroa dig, så länge han är glad och aktiv finns det inget oroa sig över enligt mig i alla fall.
    Har en kompis vars dotter (som snart fyller ett) är ca 70 cm lång och väger runt 9 kg. Men hon är ett litet energiknippe utan dess like så alla kan se ut hur som helst utan att det är något konstigt!
    Ha det fint!
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    Hej och välkommen
    Min lilla tjej är knappt 70 cm och väger runt 8 kg och hon är så pigg så, förutom att hon just nu är förkyld.
    Det viktigaste är att han följer sin kurva så jämför inte för mycket med andra . Kolla med BVC om du är orolig. Alla barn är så olika men det är lätt att stirra sig blind på skillnader.....
  6. 3
    Hej och välkommen
    Min lilla tjej är knappt 70 cm och väger runt 8 kg och hon är så pigg så, förutom att hon just nu är förkyld.
    Det viktigaste är att han följer sin kurva så jämför inte för mycket med andra . Kolla med BVC om du är orolig. Alla barn är så olika men det är lätt att stirra sig blind på skillnader.....

Liknande trådar

1. haloj, undrar över mollusker...
    By 4 barn å 30 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 09:21
  2. Haloj - läges rapport!
    By Anna+Ebba o Frida in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 09:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar