Jaaaaa!!!!!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Jaaaaa!!!!!

    Vad roligt att se nya inlägg! Jag kollar in här men det har ju aldrig hänt nagot...

    Kul att se er igen!!

    Grattis till er som har fatt syskon till er 0612r. Ulrika ,är det OK med er??

    Emil fyllde 2 den 23nov och är världens sötaste och det är tur för han är totalt vild men kommer undan med det mesta ;-D Tycker det är skönt att han är större även om det är intensivt och jag känner att mina stora killar fa sta tillbaka en del (de är 6 och 9). Emil ska vara hemma till hösten 2011 när han börjar förskola men vi har en barnflicka tva dagar/vecka(7tim/dag) sa att bade han och jag far lite vidgade vyer.

    Vi ska fira jul hemma bara vi familjen. Riktigt skönt! nyar blir ocksa stillsam och vi haller oss undan folk för pa nyarsdagen ska jag aka till Gbg och vara support till min svägerska vars son ska genomga en stor hjärtoperation. Sa vi haller oss lite själva för att inte aka pa smittor.


    GOD Jul och Gott Nytt Ar!!!

    Vi kan väl försöka skriva lite inlägg ibland??

    Kram,
    Linda m Emil
  2. 1
    Jaaaaa!!!!! Vad roligt att se nya inlägg! Jag kollar in här men det har ju aldrig hänt nagot...

    Kul att se er igen!!

    Grattis till er som har fatt syskon till er 0612r. Ulrika ,är det OK med er??

    Emil fyllde 2 den 23nov och är världens sötaste och det är tur för han är totalt vild men kommer undan med det mesta ;-D Tycker det är skönt att han är större även om det är intensivt och jag känner att mina stora killar fa sta tillbaka en del (de är 6 och 9). Emil ska vara hemma till hösten 2011 när han börjar förskola men vi har en barnflicka tva dagar/vecka(7tim/dag) sa att bade han och jag far lite vidgade vyer.

    Vi ska fira jul hemma bara vi familjen. Riktigt skönt! nyar blir ocksa stillsam och vi haller oss undan folk för pa nyarsdagen ska jag aka till Gbg och vara support till min svägerska vars son ska genomga en stor hjärtoperation. Sa vi haller oss lite själva för att inte aka pa smittor.


    GOD Jul och Gott Nytt Ar!!!

    Vi kan väl försöka skriva lite inlägg ibland??

    Kram,
    Linda m Emil
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Ja, jag tyckte att det behövdes lite aktivitet här inne! Saknar det!

    Vad skönt att ha barnflicka ett par dagar!
  4. 2
    Ja, jag tyckte att det behövdes lite aktivitet här inne! Saknar det!

    Vad skönt att ha barnflicka ett par dagar!

Liknande trådar

  1. JAAAAA!!!!!
    By rosa_84 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 10:10
  2. JAAAAA!!
    By Lisse in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 15:06
  3. Jaaaaa!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 22:15
  4. Jaaaaa!
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 22:33
  5. jaaaaa :)
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 22:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar