Tror ni den tv-spelande maken
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Tror ni den tv-spelande maken

    - tänker på att det är dags för middag snart och kommer ut därifrån?

    Känns inte så...att man ALLTID ska behöva dra honom ur det där himla spelandet...
    Sen så blir jag så trött. Vi har ved ute, som ligger under presenningar som jag fäst med div spikar så fint och bra så. Så bär maken in ved idag. Några timmar senare när jag kommer ut och det regnar - tror ni han täckt över veden då igen eller?!?!? Alltså, ibland undrar jag ju hur många hjärnceller han har därinne*surar*.
  2. 1
    Tror ni den tv-spelande maken - tänker på att det är dags för middag snart och kommer ut därifrån?

    Känns inte så...att man ALLTID ska behöva dra honom ur det där himla spelandet...
    Sen så blir jag så trött. Vi har ved ute, som ligger under presenningar som jag fäst med div spikar så fint och bra så. Så bär maken in ved idag. Några timmar senare när jag kommer ut och det regnar - tror ni han täckt över veden då igen eller?!?!? Alltså, ibland undrar jag ju hur många hjärnceller han har därinne*surar*.
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Likadant här idag...han brukar inte hålla på så,men nu tjatar pojkarna på honom att han ska spela med dem.Så han har ju en giltig ursäkt att häcka med spelen
  4. 2
    Likadant här idag...han brukar inte hålla på så,men nu tjatar pojkarna på honom att han ska spela med dem.Så han har ju en giltig ursäkt att häcka med spelen
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Ja har man barnen med sig

    är det ju lite bättre...min har hörlurar på sig och hör varken mej eller bråkande barn...
  6. 3
    Ja har man barnen med sig är det ju lite bättre...min har hörlurar på sig och hör varken mej eller bråkande barn...
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Min har slutat spela på dagarna, spelar ibland på kvällar/nätter, men det är ju iallafall bättre än förut.

    Jag förstår inte vad han får så mycket tid ifrån, den tar han ju från nån annan, eller hur? :P Tur att han är snäll mot djur och barn, hehe
  8. 4
    Min har slutat spela på dagarna, spelar ibland på kvällar/nätter, men det är ju iallafall bättre än förut.

    Jag förstår inte vad han får så mycket tid ifrån, den tar han ju från nån annan, eller hur? :P Tur att han är snäll mot djur och barn, hehe

Liknande trådar

  1. Jag tror att maken får så han bli nöjd
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 17:37
  2. Jag tror jag har den bästa maken...
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 10:41
  3. ME, jag tror vi har maken
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:29
  4. Maken tror att när man/jag
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 16:04
  5. Tror att maken har glömt...
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 18:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar