Jo, nu ska jag skriva ett inlägg som ser ut som de flesta inlägg gjort här på sistone. Vi är också sjuka! Fast än så länge kräks vi inte tack och lov. Elmer blev sjuk för tre veckor sedan, förkylning med feber, och han hade precis tillfrisknat när han fick feber på nytt för ett par dagar sedan. Nu har han haft över 39 grader två dagar i rad, en liten ynklig kille som vill sitta i knät all vaken tid.

För två veckor sedan blev pappa M förkyld med huvudvärk, snuva och hosta. Han mår bra nu, och han är den ende här som mår bra. För tio dagar sedan var det min tur. Jag var hemma några dagar, men bestämde mig för att jobba i torsdags och igår. Det skulle jag aldrig gjort. Nu har jag hostan från helvetet, hela lungorna fulla med slem (ursäkta detaljrikedomen) och har tappat rösten helt. Jag och E har tillbringat större delen av dygnet som gått i sängen och hoppas att vi snart ska vara så friska att vi kan köpa en gran. Gud så dumt att försöka jobba när man är sjuk!

Vi hade ju tänkt fira jul här hos oss, med mina och Ms föräldrar, min bror och min moster. Men nu är julfirandet i fara, minst sagt!!!

Försökte innan svara på några inlägg men lyckades bara med ett. Hade velat men har inte riktigt ork. Tänker på er andra som också är sjuka, hoppas att vi alla blir friska snart!
Snoriga kramar från inez