Nu har Leo blivit storebror
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Nu har Leo blivit storebror

    Den 11/12 kom Leos småbröder Anton och Jakob. Så nu har lilla lillebror blivit storebror..

    Vi har legat kvar på sjukhuset efter komplikationer för mig men nu har vi landat hemma i 2 dagar.. Leo e nyfiken på brorsorna men förstår nog inte så mycket av det.. Det va tufft för mamma att vara ifrån honom i 8 dagar men tur han hade pappa!
    **Anna med fem,-99,-02 och 3 08r**
  2. 1
    Nu har Leo blivit storebror Den 11/12 kom Leos småbröder Anton och Jakob. Så nu har lilla lillebror blivit storebror..

    Vi har legat kvar på sjukhuset efter komplikationer för mig men nu har vi landat hemma i 2 dagar.. Leo e nyfiken på brorsorna men förstår nog inte så mycket av det.. Det va tufft för mamma att vara ifrån honom i 8 dagar men tur han hade pappa!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Åh grattis!
    Skönt att få komma hem. Hoppas att allt är bra med er alla nu.
  4. 2
    Åh grattis!
    Skönt att få komma hem. Hoppas att allt är bra med er alla nu.
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3

    Grattis

    Kul med två små brorsor vad roligt de ska ha tillsammans stort grattis och en god jul o gott nytt år på er.../kerras med filippa 27/1 08



    QUOTE]Den 11/12 kom Leos småbröder Anton och Jakob. Så nu har lilla lillebror blivit storebror..

    Vi har legat kvar på sjukhuset efter komplikationer för mig men nu har vi landat hemma i 2 dagar.. Leo e nyfiken på brorsorna men förstår nog inte så mycket av det.. Det va tufft för mamma att vara ifrån honom i 8 dagar men tur han hade pappa! [/QUOTE]
  6. 3
    Grattis Kul med två små brorsor vad roligt de ska ha tillsammans stort grattis och en god jul o gott nytt år på er.../kerras med filippa 27/1 08



    QUOTE]Den 11/12 kom Leos småbröder Anton och Jakob. Så nu har lilla lillebror blivit storebror..

    Vi har legat kvar på sjukhuset efter komplikationer för mig men nu har vi landat hemma i 2 dagar.. Leo e nyfiken på brorsorna men förstår nog inte så mycket av det.. Det va tufft för mamma att vara ifrån honom i 8 dagar men tur han hade pappa! [/QUOTE]
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Grattis grattis Galet med två till
  8. 4
    Grattis grattis Galet med två till
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Grattis, grattis!! Vad kul, tur att det gick bra trots komplikationer..
  10. 5
    Grattis, grattis!! Vad kul, tur att det gick bra trots komplikationer..
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    stort grattis! förstår de va jobbigt tyckte de va hemskt och vara utan min stora 2 nätter eter mitt snitt med alva
  12. 6
    stort grattis! förstår de va jobbigt tyckte de va hemskt och vara utan min stora 2 nätter eter mitt snitt med alva
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7

    Grattis!!!

    Skönt att ni kommit hem till lille storebroren.
    Tänk vad häftigt att få tre barn på ett år...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  14. 7
    Grattis!!! Skönt att ni kommit hem till lille storebroren.
    Tänk vad häftigt att få tre barn på ett år...
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Stort grattis. Vad skönt att du fick komma hem till jul i alla fall. Kram Malin
  16. 8
    Stort grattis. Vad skönt att du fick komma hem till jul i alla fall. Kram Malin
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9
    Stort grattis, nu kan man verkligen kalla dig småbarns mamma....LYCKA TILL med guldklimparna.
    ...Varje dag i ditt liv är ett blad i din historia...
  18. 9
    Stort grattis, nu kan man verkligen kalla dig småbarns mamma....LYCKA TILL med guldklimparna.
  19. Medlem sedan
    May 2007
    #10
    Stort GRATTIS!! Ja det blir lite omställning från minst till mellanbarn kan jag tro! Åh förstår att det måste varit svårt att vara ifrån Leo så länge! Kram
  20. 10
    Stort GRATTIS!! Ja det blir lite omställning från minst till mellanbarn kan jag tro! Åh förstår att det måste varit svårt att vara ifrån Leo så länge! Kram
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    GRATTIS!

    Hoppas ni har haft en skön jul och att ni alla mår bra!
    Mamma till Emma (4/4-05) & Erik (17/1-08)
  22. 11
    GRATTIS! Hoppas ni har haft en skön jul och att ni alla mår bra!
  23. Medlem sedan
    Sep 2001
    #12
    grattis... HELT fantastiskt.... tänk att ha 2 bebisar till
    Jessica m. Benjamin -01 och Casper 3/1-08
    http://casperbenjamin.blogg.se/
  24. 12
    grattis... HELT fantastiskt.... tänk att ha 2 bebisar till
  25. Medlem sedan
    May 2006
    #13
    Ooh grattis!! Helt sjukt ju Men coolt Beundrar dig och önskar er all ork och lycka Kan inte vara lätt med två nyfödda, en 1 åring och fler syskon på det...
  26. 13
    Ooh grattis!! Helt sjukt ju Men coolt Beundrar dig och önskar er all ork och lycka Kan inte vara lätt med två nyfödda, en 1 åring och fler syskon på det...

Liknande trådar

  1. Milo har blivit storebror!!
    By -vitsippan- in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 11:56
  2. Storebror har blivit sà
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 19:39
  3. FILIP HAR BLIVIT STOREBROR!
    By Nia m FI & lillskatt in forum _0405 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 19:45
  4. Axel har blivit storebror!
    By Jempos in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 17:48
  5. Oliver har blivit storebror!
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 21:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar