Väntar trean
_0703 Marsbarn
  1. Otålig
    #1

    Väntar trean

    Har inte skrivit här på länge, skriver med mitt gamla anonyma nick. Jag är gravid, men det är jättenytt. Och jag är livrädd eftersom jag har en stor förlust bakom mig.

    Nån kanske räknar ut vem jag är, och det gör inget, men jag skriver anonymt nu i alla fall :-D
  2. 1
    Väntar trean Har inte skrivit här på länge, skriver med mitt gamla anonyma nick. Jag är gravid, men det är jättenytt. Och jag är livrädd eftersom jag har en stor förlust bakom mig.

    Nån kanske räknar ut vem jag är, och det gör inget, men jag skriver anonymt nu i alla fall :-D
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Grattis!! Vad roligt och lycka till!
  4. 2
    Grattis!! Vad roligt och lycka till!
  5. Otålig
    #3
    Tack! Ja det känns bra, men visst är det väldigt oroligt. IGEN.
  6. 3
    Tack! Ja det känns bra, men visst är det väldigt oroligt. IGEN.
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Oj nämen grattis !!!
    håller alla tummar för dej!
  8. 4
    Oj nämen grattis !!!
    håller alla tummar för dej!
  9. Otålig
    #5
    Hihi, tack, vi ses väl på MSN
  10. 5
    Hihi, tack, vi ses väl på MSN
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Grattis! Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra och oftast gör det ju det men visst är det oroligt. Ha det så bra

    http://mamaauroras.blogg.se/
  12. 6
    Grattis! Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra och oftast gör det ju det men visst är det oroligt. Ha det så bra

    http://mamaauroras.blogg.se/
  13. Otålig
    #7
    Tack så mycket. Gulligt av dig. Visst är det jätteoroligt. Det är nu i januari 3 år sen vår dotter dog. Men vi har ju en liten kille också.
  14. 7
    Tack så mycket. Gulligt av dig. Visst är det jätteoroligt. Det är nu i januari 3 år sen vår dotter dog. Men vi har ju en liten kille också.
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8
    Stort grattis och lycka till!!!

    Kram
    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  16. 8
    Stort grattis och lycka till!!!

    Kram
    /Morgana
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Grattis!! Kul att det är fler som väntar trean!
    Håller tummar och tår för att allt ska gå bra för er!
  18. 9
    Grattis!! Kul att det är fler som väntar trean!
    Håller tummar och tår för att allt ska gå bra för er!
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Ja men det är klart vi ses där !
    när båda har tid !
    Kram
  20. 10
    Ja men det är klart vi ses där !
    när båda har tid !
    Kram
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Grattis och lycka till!
  22. 11
    Grattis och lycka till!
  23. Medlem sedan
    Nov 2002
    #12
    Visst förstår jag vem du är! Stor kram till dig och min största tumhållning för dig, precis som förra gången. Vad roligt att du är gravid igen! Fast jag förstår så klart din oro. Kan man annat än vara orolig när man varit med om det du har varit. Fast nu har du i alla fall varit med om att det gått bra en gång.

    KRAM
    /Sanna
  24. 12
    Visst förstår jag vem du är! Stor kram till dig och min största tumhållning för dig, precis som förra gången. Vad roligt att du är gravid igen! Fast jag förstår så klart din oro. Kan man annat än vara orolig när man varit med om det du har varit. Fast nu har du i alla fall varit med om att det gått bra en gång.

    KRAM
    /Sanna
  25. Otålig
    #13
    TACK!!!
  26. 13
    TACK!!!
  27. Otålig
    #14
    Tack. Ja jag behöver nog lite tummar. Känns lite oroligt även denna graviditet.
  28. 14
    Tack. Ja jag behöver nog lite tummar. Känns lite oroligt även denna graviditet.
  29. Otålig
    #15
    Tack!!!
  30. 15
    Tack!!!
  31. Otålig
    #16
    Tack så mycket. Ja det känns ju bättre nu eftersom jag vet att det kan gå bra också, och jag har ju lillen hemma som livar upp det. Det som är lite extra jobbigt är att än så länge påminner denna grav väldigt mycket om den med min änglatjej. Men killen var det helt annorlunda.
  32. 16
    Tack så mycket. Ja det känns ju bättre nu eftersom jag vet att det kan gå bra också, och jag har ju lillen hemma som livar upp det. Det som är lite extra jobbigt är att än så länge påminner denna grav väldigt mycket om den med min änglatjej. Men killen var det helt annorlunda.
  33. Medlem sedan
    Jul 2006
    #17
    Jag håller alla tummar och tår att det går bra för dig denna gång. Även om vi inte känner till varandra anar jag vem du är.
  34. 17
    Jag håller alla tummar och tår att det går bra för dig denna gång. Även om vi inte känner till varandra anar jag vem du är.
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Åh jag förstår att det uppstår en oro i dig av att graviditeterna är lika, men det betyder kanske bara att det är en tjej till helt enkelt.

    Det kommer säkert att gå lika bra som med storebror.

    Stor kram
    Sanna
  36. 18
    Åh jag förstår att det uppstår en oro i dig av att graviditeterna är lika, men det betyder kanske bara att det är en tjej till helt enkelt.

    Det kommer säkert att gå lika bra som med storebror.

    Stor kram
    Sanna
  37. Medlem sedan
    Apr 2003
    #19
    Super grattis!

    Jag håller alla tummar och tår får dig. Misstänker vem du är men inte helt säker!

    Kram Duved
  38. 19
    Super grattis!

    Jag håller alla tummar och tår får dig. Misstänker vem du är men inte helt säker!

    Kram Duved

Liknande trådar

  1. Väntar trean.
    By Otålig in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 16:36
  2. Väntar på trean!
    By Ann&Lovisa Erik Alva in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 01:20
  3. Väntar trean
    By ♥Helena♥ in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 14:16
  4. Ni som väntar trean
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 18:38
  5. Ni som väntar trean.........
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 10:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar