Oj då
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Oj då

    Kollade in för att se om något hade hänt här och det har det ju faktiskt. Sen blir jag också rörd över att två stycken funderar över oss. Vi har det bara bra. Colin kom den 22 september i år. De första sex veckorna var jobbiga pga av amning som inte ville fungera och till sist hamnade vi akut på barnavdelningen och då var jag tvungen att inse att det inte gick att amma honom. Sen dess har det bara flytit på. Båda barnen växer och blir större och busigare hela tiden

    Som så många andra med småbarn så har jag inte så mycket tid att titta in här. Men jag tänker på er och hoppas att alla har det minst lika bra som vi har det. Och naturligtvis hoppas jag att ni haft en god jul och att tomten var snäll mot er i år!
  2. 1
    Oj då Kollade in för att se om något hade hänt här och det har det ju faktiskt. Sen blir jag också rörd över att två stycken funderar över oss. Vi har det bara bra. Colin kom den 22 september i år. De första sex veckorna var jobbiga pga av amning som inte ville fungera och till sist hamnade vi akut på barnavdelningen och då var jag tvungen att inse att det inte gick att amma honom. Sen dess har det bara flytit på. Båda barnen växer och blir större och busigare hela tiden

    Som så många andra med småbarn så har jag inte så mycket tid att titta in här. Men jag tänker på er och hoppas att alla har det minst lika bra som vi har det. Och naturligtvis hoppas jag att ni haft en god jul och att tomten var snäll mot er i år!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2

    Grattis till lille Colin!

    Vad kul att se dig här igen och höra att allt är bra med er!

    Kram.
  4. 2
    Grattis till lille Colin! Vad kul att se dig här igen och höra att allt är bra med er!

    Kram.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Grattis.
    Ja tiden går rasandes fort.

    Tittar på minstingen som just _idag_ fyller 2 år..
    2!! år.. vart har tiden tagit vägen.. Inte är hon någon bäbis inte.
  6. 3
    Grattis.
    Ja tiden går rasandes fort.

    Tittar på minstingen som just _idag_ fyller 2 år..
    2!! år.. vart har tiden tagit vägen.. Inte är hon någon bäbis inte.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Åh, grattis till Colin! Gick förlossningen bättre denna gången? Nä, det är ju en del att stå i med två så små barn, man är för det mesta helt slut!
  8. 4
    Åh, grattis till Colin! Gick förlossningen bättre denna gången? Nä, det är ju en del att stå i med två så små barn, man är för det mesta helt slut!
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Grattis till Colin!! =) *imt*
    Mamma Miot
  10. 5
    Grattis till Colin!! =) *imt*
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Superförlossning :-)

    Enda problemet var att jag inte fattade vad det var som höll på att hända. Det gjorde ju ont men inte så ont som förra gången så jag trodde att det var förvärkar. Jag trodde på fullaste allvar när jag blev intvingad i bilen att jag skulle få smärtlindring och så skulle allting sluta när jag slappnade av. Så här efteråt måste jag skratta åt mig själv. Värkar med tre minuters mellanrum och jag tror att vi ska få åka hem. 18.30 tror jag att det började, eftersom jag inte tog det på allvar så tittade jag inte så mycket på klockan. Klockan 21 blev vi inskrivna på förlossningen 01.10 föddes Colin och jag tror aldrig jag sagt men så många gånger vid samma tillfälle förut. Jag var helt oförberedd fast jag var 13 dagar över tiden. Jag skulle ju fara och simma samma dag som han föddes och dagen därpå hade vi tid för överburenhetskontroll.

    Näe superförlossning på alla sätt och vis och den här skulle jag kunna göra om idag om det vore så. Inte som den förra förlossningen som jag inte önskar någon levande människa, även fast den också gick bra, friskt och välskapt barn som det ändå blev.
  12. 6
    Superförlossning :-) Enda problemet var att jag inte fattade vad det var som höll på att hända. Det gjorde ju ont men inte så ont som förra gången så jag trodde att det var förvärkar. Jag trodde på fullaste allvar när jag blev intvingad i bilen att jag skulle få smärtlindring och så skulle allting sluta när jag slappnade av. Så här efteråt måste jag skratta åt mig själv. Värkar med tre minuters mellanrum och jag tror att vi ska få åka hem. 18.30 tror jag att det började, eftersom jag inte tog det på allvar så tittade jag inte så mycket på klockan. Klockan 21 blev vi inskrivna på förlossningen 01.10 föddes Colin och jag tror aldrig jag sagt men så många gånger vid samma tillfälle förut. Jag var helt oförberedd fast jag var 13 dagar över tiden. Jag skulle ju fara och simma samma dag som han föddes och dagen därpå hade vi tid för överburenhetskontroll.

    Näe superförlossning på alla sätt och vis och den här skulle jag kunna göra om idag om det vore så. Inte som den förra förlossningen som jag inte önskar någon levande människa, även fast den också gick bra, friskt och välskapt barn som det ändå blev.
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Grattis till Colin & hej alla andra!
    Vår lille kille har ju oxå fyllt 2 nyss och han är minsann ingen bebis, som sagt!

    Ha det jättebra Ulrika och ni andra!

    Kramar
    /Hel m Tim och hans bröder
  14. 7
    Grattis till Colin & hej alla andra!
    Vår lille kille har ju oxå fyllt 2 nyss och han är minsann ingen bebis, som sagt!

    Ha det jättebra Ulrika och ni andra!

    Kramar
    /Hel m Tim och hans bröder
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Grattis!! på födelsedagen.
    (en dag försent men ändå)
  16. 8
    Grattis!! på födelsedagen.
    (en dag försent men ändå)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar