God fortsättning!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    God fortsättning!

    Hej på er!! Ett tag sen jag skrev här, läser emellanåt men hinner liksom inte sitta och skriva. Här kommer en liten rapport från mig (kanske lite för lång...):

    Vi har haft en annorlunda jul och nyår, barnen har varit friska hela hösten men nu natt till i lördags fick Alice sin första magsjuka!! Sen mån kväll fick den äldsta magsjuka, sen samma natt pappa(spydde bara en gång) och sen dagen innan nyår Ida(spydde bara en gång) och jag har klarat mig!!! Så nyåret blev en väldigt stillsam med lite mat eftersom ingen hade någon större matlust...

    Julen var helt ok, förutom att vi inte fick fira med mina föräldrar som låg i magsjuka...så det blev liksom lite snabbt planerat tis kväll julmat eftersom min syster och hennes familj skulle komma på kvällen hem till oss...


    Nu på onsdag ska Ida och Alice operera sina tummar (de kan inte riktigt sträcka ut sina tummar, Ida har det på en tumme och Alice bägge tummarna), detta skulle vi ha gjort en vecka före jul men det blev inställt pga en annan akut operation, trist!!

    Så snart ska vi tillbaka till vardagen och jag längtar redan efter våren!!!!

    Ha en god fortsättning på det nya året!
    Johanna med J (jan 98) & I (feb 04) & A (maj 07)

    **Ta en dag i sänder**
  2. 1
    God fortsättning! Hej på er!! Ett tag sen jag skrev här, läser emellanåt men hinner liksom inte sitta och skriva. Här kommer en liten rapport från mig (kanske lite för lång...):

    Vi har haft en annorlunda jul och nyår, barnen har varit friska hela hösten men nu natt till i lördags fick Alice sin första magsjuka!! Sen mån kväll fick den äldsta magsjuka, sen samma natt pappa(spydde bara en gång) och sen dagen innan nyår Ida(spydde bara en gång) och jag har klarat mig!!! Så nyåret blev en väldigt stillsam med lite mat eftersom ingen hade någon större matlust...

    Julen var helt ok, förutom att vi inte fick fira med mina föräldrar som låg i magsjuka...så det blev liksom lite snabbt planerat tis kväll julmat eftersom min syster och hennes familj skulle komma på kvällen hem till oss...


    Nu på onsdag ska Ida och Alice operera sina tummar (de kan inte riktigt sträcka ut sina tummar, Ida har det på en tumme och Alice bägge tummarna), detta skulle vi ha gjort en vecka före jul men det blev inställt pga en annan akut operation, trist!!

    Så snart ska vi tillbaka till vardagen och jag längtar redan efter våren!!!!

    Ha en god fortsättning på det nya året!
  3. Malla
    #2

    Tack detsamma!

    Det låter som att ni har det intensivt. Vi hade magsjuka två gånger med endast fjorton dagar mellan första insjuknandet under december. A fick det dessutom en tredje gång så hon var smal till jul. Enligt mina föräldrars våg var vikten på julafton 16,9 kg och lillebrors 14 kg. Han är snart ikapp viktmässigt men 20 centimeter kortare Vi har haft en lugn jul- och nyårshelg. Maken har varit helt ledig och jag har jobbat några dagar. Ha det så gott!
  4. 2
    Tack detsamma! Det låter som att ni har det intensivt. Vi hade magsjuka två gånger med endast fjorton dagar mellan första insjuknandet under december. A fick det dessutom en tredje gång så hon var smal till jul. Enligt mina föräldrars våg var vikten på julafton 16,9 kg och lillebrors 14 kg. Han är snart ikapp viktmässigt men 20 centimeter kortare Vi har haft en lugn jul- och nyårshelg. Maken har varit helt ledig och jag har jobbat några dagar. Ha det så gott!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Tack detsamma. Trist med sjukdomar. Vi har klarat oss väldigt bra hela hösten förutom de konstanta förkylningarna.

    Vår nyårsafton var ganska lugn. De stora ungarna höll sig vakna till efter tolvslaget och sedan slocknade Alva i en fåtölj så vi vuxna kunde spela lite sällskapsspel. Vi var inte hemma förrän 02:45, men det gjorde inget för både Alva och Emma sov till kl 10 dagen efter.
  6. 3
    Tack detsamma. Trist med sjukdomar. Vi har klarat oss väldigt bra hela hösten förutom de konstanta förkylningarna.

    Vår nyårsafton var ganska lugn. De stora ungarna höll sig vakna till efter tolvslaget och sedan slocknade Alva i en fåtölj så vi vuxna kunde spela lite sällskapsspel. Vi var inte hemma förrän 02:45, men det gjorde inget för både Alva och Emma sov till kl 10 dagen efter.

Liknande trådar

  1. God fortsättning.
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 10:39
  2. God fortsättning...
    By keas in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 17:07
  3. God fortsättning på er!
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 15:52
  4. God fortsättning...
    By Yvonne m V-02 & I-06 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:54
  5. Hej och god fortsättning
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 09:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar