Tomt här?
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Tomt här?

    Jag har själv inte varit här så mycket tidigare, men tittat in en hel del senaste veckorna. Tidigare, för några år sedan var jag mycket på en annat snack här och diskuterade, men nu känner jag att det här nog skulle kunna passa mig bättre. Men, det verkar vara rätt tomt här. Det är synd. Jag känner mig ensam.

    Stella
    Mamma till J 2006-03, R 2003-12 och lill* Flea i magen bf 7/4-2012
  2. 1
    Tomt här? Jag har själv inte varit här så mycket tidigare, men tittat in en hel del senaste veckorna. Tidigare, för några år sedan var jag mycket på en annat snack här och diskuterade, men nu känner jag att det här nog skulle kunna passa mig bättre. Men, det verkar vara rätt tomt här. Det är synd. Jag känner mig ensam.

    Stella
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Ja , det är lite tomt här så jag flyttade till själsliga problem stället. Men nu kan alltid prata med mig bara att skicka ett mess på aff.

    Kram, du är inte ensam!
  4. 2
    Ja , det är lite tomt här så jag flyttade till själsliga problem stället. Men nu kan alltid prata med mig bara att skicka ett mess på aff.

    Kram, du är inte ensam!

Liknande trådar

  1. här var tomt,dax att åka
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 15:43
  2. Tomt...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 09:20
  3. Tomt
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 00:03
  4. Tomt!
    By kanske nybyggare in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 10:00
  5. Tomt här!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar