Båda sidor
Kärlek & relationer
  1. anonymt namn
    #1

    Båda sidor

    Har nu upplevt otrohet från den mörka sidan. Den jag älskat och litat på har bedragit och svikit mig och det gör så ont att jag har velat dö. Det finns inga ord för det helvete detta är. Samtidigt gjorde jag själv samma sak för tio år sedan, bedrog min dåvarande make. Jag ville skiljas och jag försökte berätta det, men han lyssnade inte. Så bedrog jag honom och det på ett sätt som skrek på upptäckt. När det väl skett skilde jag mig. Förmådde inte då tänka på hur han hade det. Nu först fattar jag. Och nog är det ett rättvist straff? Men vilket ska då bli straffet för min nuvarande make som både ljög och bedrog mig nyss? Ska jag gå ut och vara otrogen i min tur? Vart ska det sluta? Allt jag vill säga är att snälla ni, se till att prata med varandra först. Vill du skiljas? Gör det först. Vill du bara hämnas? Snälla gör slut först, var vuxen. Särskilt om ni har barn. Min man "trodde att jag inte längre älskade honom" så han ville ha tröst. Men jag slutade aldrig älska honom, men nu .... jag älskar honom fortfarande, men känner mig så sårad och ledsen att jag inte vet om jag någonsin kommer att lita på honom och känna mig trygg igen. Så kastade han bort vårt äktenskp och trampade på det. För vad? För något han trodde? Hur kan sådant hända? Jag kastas mellan hat, djup förtvivlan och hopp. Men aldrig att jag kommer att lita på någon igen, aldrig att jag kommer att känna mig trygg igen. Så tänk igenom vad du söker genom att vara otrogen. Var beredd på att det är slutet, inte bara en spännande kick i vardagen. Var alltid beredd för konsekvenserna.
  2. 1
    Båda sidor Har nu upplevt otrohet från den mörka sidan. Den jag älskat och litat på har bedragit och svikit mig och det gör så ont att jag har velat dö. Det finns inga ord för det helvete detta är. Samtidigt gjorde jag själv samma sak för tio år sedan, bedrog min dåvarande make. Jag ville skiljas och jag försökte berätta det, men han lyssnade inte. Så bedrog jag honom och det på ett sätt som skrek på upptäckt. När det väl skett skilde jag mig. Förmådde inte då tänka på hur han hade det. Nu först fattar jag. Och nog är det ett rättvist straff? Men vilket ska då bli straffet för min nuvarande make som både ljög och bedrog mig nyss? Ska jag gå ut och vara otrogen i min tur? Vart ska det sluta? Allt jag vill säga är att snälla ni, se till att prata med varandra först. Vill du skiljas? Gör det först. Vill du bara hämnas? Snälla gör slut först, var vuxen. Särskilt om ni har barn. Min man "trodde att jag inte längre älskade honom" så han ville ha tröst. Men jag slutade aldrig älska honom, men nu .... jag älskar honom fortfarande, men känner mig så sårad och ledsen att jag inte vet om jag någonsin kommer att lita på honom och känna mig trygg igen. Så kastade han bort vårt äktenskp och trampade på det. För vad? För något han trodde? Hur kan sådant hända? Jag kastas mellan hat, djup förtvivlan och hopp. Men aldrig att jag kommer att lita på någon igen, aldrig att jag kommer att känna mig trygg igen. Så tänk igenom vad du söker genom att vara otrogen. Var beredd på att det är slutet, inte bara en spännande kick i vardagen. Var alltid beredd för konsekvenserna.
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Så är det!
    Priset är mkt högt för de allra flesta.
    Vill så mycket men vet inte riktigt hur....
  4. 2
    Så är det!
    Priset är mkt högt för de allra flesta.

Liknande trådar

  1. Höftledsinflammation på båda sidor...
    By AmandaExAnimo in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-25, 22:47
  2. Höftledsinflammation på båda sidor...
    By AmandaExAnimo in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-21, 09:04
  3. Av båda får man
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 12:45
  4. Går ej att ha båda
    By anonymt namn in forum Bokstavsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 08:02
  5. Foglossning på båda sidor:0(
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 16:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar