Heeeej
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Heeeej

    Kommer ni ihåg mig??? Fy va ja skäms.. Ja lämnar er hela tiden..
    Fy vad mycket som har hänt.. Tror inte att jag varit inne här på över ett år! William har blivit stora killen, 3 år har gått! Fattar inte än!!! Hur har det gått för er alla?????
    Kramar Karolina m william!
    ...Mamma till världens vackraste prins William och syskon bf 6/7...
  2. 1
    Heeeej Kommer ni ihåg mig??? Fy va ja skäms.. Ja lämnar er hela tiden..
    Fy vad mycket som har hänt.. Tror inte att jag varit inne här på över ett år! William har blivit stora killen, 3 år har gått! Fattar inte än!!! Hur har det gått för er alla?????
    Kramar Karolina m william!
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    Hej hej

    Jo då jag minns dig. Hur är det emd er nu för tiden? Pluggar du fortfarande? Tiden går så snabbt med våra små bebisar. Fast säger man bebis här hemma blir det stora protester, hon är ju en stortjej nu som hon själv säger.
  4. 2
    Hej hej Jo då jag minns dig. Hur är det emd er nu för tiden? Pluggar du fortfarande? Tiden går så snabbt med våra små bebisar. Fast säger man bebis här hemma blir det stora protester, hon är ju en stortjej nu som hon själv säger.
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Ja, tiden går sjukt fort det är inte längre bara något man säger.. förstår att de är beroendeframkallande att få barn för man saknar ju all tid som man inte hinner med..
    Vi har flyttat hem till Sthlm igen, vi bodde bara i Karlstad något år där ja pluggade, men saknade stan med familj o vänner alldeles för mycket, så vi är tillbaka sedan i höstas.. fortsätter plugga i vår är det tänkt och jobbar samtidigt heltid på en förskola här i stan.. William har också blivit stora killen... har koll på precis allt som man inte ens har nåt minne att man lärt honom.. man chockas varje dag att han ligger 3 nivåer över det han visste dagen innan liksom.. =)
  6. 3
    Ja, tiden går sjukt fort det är inte längre bara något man säger.. förstår att de är beroendeframkallande att få barn för man saknar ju all tid som man inte hinner med..
    Vi har flyttat hem till Sthlm igen, vi bodde bara i Karlstad något år där ja pluggade, men saknade stan med familj o vänner alldeles för mycket, så vi är tillbaka sedan i höstas.. fortsätter plugga i vår är det tänkt och jobbar samtidigt heltid på en förskola här i stan.. William har också blivit stora killen... har koll på precis allt som man inte ens har nåt minne att man lärt honom.. man chockas varje dag att han ligger 3 nivåer över det han visste dagen innan liksom.. =)
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Hej hej! det var inte igår.
    Här är det full fart med, N har blivit storasyster till en snart tremånaders, så jag hinner inte heller hänga här alltför ofta
    Kram
  8. 4
    Hej hej! det var inte igår.
    Här är det full fart med, N har blivit storasyster till en snart tremånaders, så jag hinner inte heller hänga här alltför ofta
    Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Hej på er! Visst är det sanslöst vad tiden går fort! Nyss var ju våra kottar så små att vi pratade krypa, förskolestart och pure-mat här :-) Vi har denna veckan hunnit testa både slalom och skridskor med Märta och hon tycker det är jättekul.

    Hos oss är det full fart. Märta är en fartig tjej med mkt humör och motor. Hon har hunnit få en lillebror som heter Vide och nu är 8 månader. Lillebror är det absolut dyraste i märtas värld kan jag lova. gud nåde den som kröker ett hår på hans huvud...Fast ibland vill hon kramas lite väl hårt men det får man ju ta!

    Kul med ett livstecken från er!
  10. 5
    Hej på er! Visst är det sanslöst vad tiden går fort! Nyss var ju våra kottar så små att vi pratade krypa, förskolestart och pure-mat här :-) Vi har denna veckan hunnit testa både slalom och skridskor med Märta och hon tycker det är jättekul.

    Hos oss är det full fart. Märta är en fartig tjej med mkt humör och motor. Hon har hunnit få en lillebror som heter Vide och nu är 8 månader. Lillebror är det absolut dyraste i märtas värld kan jag lova. gud nåde den som kröker ett hår på hans huvud...Fast ibland vill hon kramas lite väl hårt men det får man ju ta!

    Kul med ett livstecken från er!

Liknande trådar

  1. Heeeej!
    By Karin Lovisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-17, 22:19
  2. Heeeej!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-15, 09:42
  3. Heeeej
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 11:35
  4. Heeeej !!
    By Bullterrier Mia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 13:09
  5. Heeeej!
    By maria_72 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 22:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar