Åh, bodde jag i USA...
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1
  2. 1
    Åh, bodde jag i USA... http://www.gamertell.com/gaming/gall...ase-2008/1471/ Alla 5, underbara!

    http://www.gamertell.com/gaming/gall...ase-2008/1446/ Men favoriten, tror jag...

    http://www.gamertell.com/gaming/gall...ase-2008/1447/ Supersöt!

    Så tycker jag, och är stolt över det!
  3. Anonym
    #2
    Gäsp..............!
    Imt
  4. 2
    Gäsp..............!
    Imt
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Jag tycker att den mittersta länkens klänning var helt ok, svart och vit som den är! Men är det nödvändigt tycker du med den där trudeluttrosetten på huvudet? Har du så?
  6. 3
    Jag tycker att den mittersta länkens klänning var helt ok, svart och vit som den är! Men är det nödvändigt tycker du med den där trudeluttrosetten på huvudet? Har du så?
  7. Anonym
    #4
    Tror du har större chans om du flyttar till Japan...
    Men som sagt vad är tjusningen?
  8. 4
    Tror du har större chans om du flyttar till Japan...
    Men som sagt vad är tjusningen?
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Hej!!! Nej trudeluttrosett behöver man inte ha om man inte vill det. Jag har det ibland, har även ett par "hättor", men inte alltid. Man kan ha håret fint uppsatt även utan rosett.
  10. 5
    Hej!!! Nej trudeluttrosett behöver man inte ha om man inte vill det. Jag har det ibland, har även ett par "hättor", men inte alltid. Man kan ha håret fint uppsatt även utan rosett.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag förvåandes så nu när jag var över i USA över jul och nypår att "folket" hade så otroligt tråkiga kläder, jag tror du skulle sticka ut där men inte lika mycket här fakitkt.
  12. 6
    Jag förvåandes så nu när jag var över i USA över jul och nypår att "folket" hade så otroligt tråkiga kläder, jag tror du skulle sticka ut där men inte lika mycket här fakitkt.
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Tycker att vissa ser riktigt fina ut men har lite svårt för det alltför rysch-pyshiga. KLart du skall vara stolt över dig själv! Du har ingen bild och visa hur du klär dig?

    /T
  14. 7
    Tycker att vissa ser riktigt fina ut men har lite svårt för det alltför rysch-pyshiga. KLart du skall vara stolt över dig själv! Du har ingen bild och visa hur du klär dig?

    /T
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8

    Gäspa oanonymt,

    det hörs bättre.
  16. 8
    Gäspa oanonymt, det hörs bättre.
  17. Anonym
    #9
    Du hörde det ju....så det hördes tydligen tillräckligt, eller?
  18. 9
    Du hörde det ju....så det hördes tydligen tillräckligt, eller?
  19. Anonym
    #10
    Jovisst, stolt kan man ju vara för sin stil (om man nu trivs med den så)
    Jag personligen tyckte inte om någon av dessa ryschpysch klänningar! Gräsligt fula.
    Men, det är MIN mening och åsikt.
    Sen vet jag ju att den inte delas av alla.
    Eller att alla gillar MIN stil, så.
    Helt och hållet upp till var och en, anser iallafall jag.
    Sen att "vissa" klankar på Odd Molly och har dylika åsikter om dessa plagg struntar jag blankt i!
    För så länge jag gillar dom (och andra "dyrare" märken) så ger jag blanka den i vad andra säger!
    Så gillar du att gå runt i dessa klänningar så "go for it"...men, tummen ner för mig!
    Sen kan jag ju tycka att det blivit liiite mycket länkar till dessa klänningar.
    Speciellt efter alla diskussioner och när man även märker att det kanske inte finns så många likasinnade här inne.
    Jag har hållt mig utanför denna diskussion innan, har varit fullt tillräckligt ändå.
    Men, här kommer iallafall min åsikt till dina klänningar.
  20. 10
    Jovisst, stolt kan man ju vara för sin stil (om man nu trivs med den så)
    Jag personligen tyckte inte om någon av dessa ryschpysch klänningar! Gräsligt fula.
    Men, det är MIN mening och åsikt.
    Sen vet jag ju att den inte delas av alla.
    Eller att alla gillar MIN stil, så.
    Helt och hållet upp till var och en, anser iallafall jag.
    Sen att "vissa" klankar på Odd Molly och har dylika åsikter om dessa plagg struntar jag blankt i!
    För så länge jag gillar dom (och andra "dyrare" märken) så ger jag blanka den i vad andra säger!
    Så gillar du att gå runt i dessa klänningar så "go for it"...men, tummen ner för mig!
    Sen kan jag ju tycka att det blivit liiite mycket länkar till dessa klänningar.
    Speciellt efter alla diskussioner och när man även märker att det kanske inte finns så många likasinnade här inne.
    Jag har hållt mig utanför denna diskussion innan, har varit fullt tillräckligt ändå.
    Men, här kommer iallafall min åsikt till dina klänningar.
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11

    Japp men,

    det lät väldigt lamt.
  22. 11
    Japp men, det lät väldigt lamt.
  23. Medlem sedan
    Dec 2007
    #12
    Jag tycker skorna tjejerna har på sig är väldigt söta! Särskilt dem med lite högre klack och rem!
  24. 12
    Jag tycker skorna tjejerna har på sig är väldigt söta! Särskilt dem med lite högre klack och rem!
  25. Anonym
    #13
    LÄT väldigt Lamt....??

    "Lät"....hm....
  26. 13
    LÄT väldigt Lamt....??

    "Lät"....hm....
  27. Anonym
    #14
    Ser fler som är anonyma här....får man inte vara det eller?
  28. 14
    Ser fler som är anonyma här....får man inte vara det eller?
  29. Anonym
    #15
    LÄT det lamt för att det var anonymt eller kunde du "höra" mig gäspa lamt...
    Haha...Det LÄT bara så roligt det du skrev...det LÄT lamt, min gäspning!
  30. 15
    LÄT det lamt för att det var anonymt eller kunde du "höra" mig gäspa lamt...
    Haha...Det LÄT bara så roligt det du skrev...det LÄT lamt, min gäspning!
  31. Anonym
    #16
    Menar du de i det första fotot?
    Jo, kanske varit snyggt om man var 12!
    Men, däremot kängorna på det första kortet (de med alla tjejerna)
    De var ju ursnygga!!
    Det enda som var snyggt på den bilden!
  32. 16
    Menar du de i det första fotot?
    Jo, kanske varit snyggt om man var 12!
    Men, däremot kängorna på det första kortet (de med alla tjejerna)
    De var ju ursnygga!!
    Det enda som var snyggt på den bilden!
  33. Medlem sedan
    Dec 2007
    #17

    Jo absolut men,

    jag tycker att särskilt när man skriver lite negativ kritik så är det bättre man skriver med sin vanliga signatur och MoS är väl inget direkt ämne där man behöver gömma sig oavsett om man tycker hiss eller diss. Du gör som du vill men jag tycker det är mer trovärdigt om man är öppen när man skriver negativ kritik.
  34. 17
    Jo absolut men, jag tycker att särskilt när man skriver lite negativ kritik så är det bättre man skriver med sin vanliga signatur och MoS är väl inget direkt ämne där man behöver gömma sig oavsett om man tycker hiss eller diss. Du gör som du vill men jag tycker det är mer trovärdigt om man är öppen när man skriver negativ kritik.
  35. Medlem sedan
    Dec 2007
    #18

    Nja

    Gillar dom på sista bilden bäst, skulle kunna ha dem själv och jag är 47.
    Dom små söta med rem med låga klackar skulle jag också kunna tänka mig men då kombinerat med en f ö tuffare stil. Tjejerna på bilderna är säkerligen äldre än 12 och ser man ut som dem så tycker jag man kan klä sig i hela munderingen. Själv skulle jag kunna välja ngn liten sak i den stilen men sedan ha en helt annan stil f ö.
  36. 18
    Nja Gillar dom på sista bilden bäst, skulle kunna ha dem själv och jag är 47.
    Dom små söta med rem med låga klackar skulle jag också kunna tänka mig men då kombinerat med en f ö tuffare stil. Tjejerna på bilderna är säkerligen äldre än 12 och ser man ut som dem så tycker jag man kan klä sig i hela munderingen. Själv skulle jag kunna välja ngn liten sak i den stilen men sedan ha en helt annan stil f ö.
  37. anchita
    #19
    Dom svartvita är faktiskt rätt balla tycker jag. Det skrev jag i en tidigare tråd. Och nu kom jag på vad jag kommer att tänka på när jag ser dina länkar: Beatrix Potter
  38. 19
    Dom svartvita är faktiskt rätt balla tycker jag. Det skrev jag i en tidigare tråd. Och nu kom jag på vad jag kommer att tänka på när jag ser dina länkar: Beatrix Potter
  39. Medlem sedan
    Jan 1998
    #20
    Inte ens till maskerad - usch...
  40. 20
    Inte ens till maskerad - usch...
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Bodde på hotell
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 21:33
  2. Sabina! Vi bodde här:
    By LottaJ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 20:05
  3. "Här bodde vi när du låg i..
    By 76an in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 15:43
  4. Om jag bodde i stan
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 10:45
  5. Shit, vi bodde här för två år.
    By lifv in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 15:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar