Finnar-ett graviditetstecken?
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    Finnar-ett graviditetstecken?

    Hej!
    Jag och min sambo försöker att skaffa barn och jag har lite frågor om graviditetstecken.
    Ska ha mens om ungefär 1 vecka och nu har jag fått massa finnar (inte klämbara utan mer som små bölder). Vanligt vis brukar jag få någon finne så där ibland men inte i denna utsträckningen!
    Så min fråga är. Kan detta vara ett tecken på graviditet?

    Mvh "funderaren"
  2. 1
    Finnar-ett graviditetstecken? Hej!
    Jag och min sambo försöker att skaffa barn och jag har lite frågor om graviditetstecken.
    Ska ha mens om ungefär 1 vecka och nu har jag fått massa finnar (inte klämbara utan mer som små bölder). Vanligt vis brukar jag få någon finne så där ibland men inte i denna utsträckningen!
    Så min fråga är. Kan detta vara ett tecken på graviditet?

    Mvh "funderaren"
  3. Anonym
    #2
    jag får lätt hormonfinnar när jag är gravid, ja. ett tidigt tecken på mig=)
  4. 2
    jag får lätt hormonfinnar när jag är gravid, ja. ett tidigt tecken på mig=)
  5. Anonym
    #3
    Tack för ditt svar! Då får jag hoppas att det är så för mig oxå! Är ungefär 5 dagar kvar till mens..Men jag har inte kännt att brösten ömmar eller nått annat tecken..fast det kommer kanske senare.
    Mvh
  6. 3
    Tack för ditt svar! Då får jag hoppas att det är så för mig oxå! Är ungefär 5 dagar kvar till mens..Men jag har inte kännt att brösten ömmar eller nått annat tecken..fast det kommer kanske senare.
    Mvh
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Förra månaden var jag helt säker på att det hade "tagit" för helt plötsligt fick jag en massa finnar, till synes helt oprovocerat. Men så kom mensen. Den här gången tänkte jag likadant först. "Finnar? Det bara måste betyda något." Sen kom insikten om deja vu:n och besvikelsen. Så för min del betyder finnar att det snart är dags för mens, sedan ett par månader tillbaka.
    Jag hoppas att det inte är så för dig utan att de faktiskt skvallrar om något mycket, mycket roligare! Lycka till!
  8. 4
    Förra månaden var jag helt säker på att det hade "tagit" för helt plötsligt fick jag en massa finnar, till synes helt oprovocerat. Men så kom mensen. Den här gången tänkte jag likadant först. "Finnar? Det bara måste betyda något." Sen kom insikten om deja vu:n och besvikelsen. Så för min del betyder finnar att det snart är dags för mens, sedan ett par månader tillbaka.
    Jag hoppas att det inte är så för dig utan att de faktiskt skvallrar om något mycket, mycket roligare! Lycka till!
  9. Anonym
    #5
    Hej och tack för ditt svar. Tyvärr så var det precis som du sa.. Kanske dags att lägga om kosten lite och skippa chokladen Är på försök två nu och försöker att hålla mig ifrån att leta tecken. Men det är svårt!! Får svar om en vecka då mensen är beräknad. Tack igen för svaret!
  10. 5
    Hej och tack för ditt svar. Tyvärr så var det precis som du sa.. Kanske dags att lägga om kosten lite och skippa chokladen Är på försök två nu och försöker att hålla mig ifrån att leta tecken. Men det är svårt!! Får svar om en vecka då mensen är beräknad. Tack igen för svaret!

Liknande trådar

  1. Graviditetstecken?
    By Trea på väg in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 10:02
  2. Graviditetstecken?
    By Mumamman in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 07:57
  3. Graviditetstecken! *OT*
    By anonym pga ämnet in forum _05 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 10:32
  4. hmm...graviditetstecken?
    By drömmer om en liten... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 19:37
  5. Finnar, finnar, finnar *hjälp*
    By Finniga morsan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 11:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar