Vad ska ni köpa för vårjacka?
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Vad ska ni köpa för vårjacka?

    Jag velar mellan Pop skaljacka, Katvig allväderjacka eller nån billig variant från Lindex etc. Pop:s är ju kanon i kvalitet men dyr. Någon som har erfarenhet av Katvigs? Den är ju klaaart snyggast! Men praktisk??? Eller har ni tips på nån annan, gärna grön!

    /Hanna
    " En mamma är egentligen bara en liten flicka som blivit stor"
  2. 1
    Vad ska ni köpa för vårjacka? Jag velar mellan Pop skaljacka, Katvig allväderjacka eller nån billig variant från Lindex etc. Pop:s är ju kanon i kvalitet men dyr. Någon som har erfarenhet av Katvigs? Den är ju klaaart snyggast! Men praktisk??? Eller har ni tips på nån annan, gärna grön!

    /Hanna
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Pop blir det här.. Storasyster har sådan och den e bara bäst! Sen kan ni ju ha kvar den till ev. nytt barn eller sälja på tradera för minst 200kr
    Jag tycker den är värd vartenda öre.
  4. 2
    Pop blir det här.. Storasyster har sådan och den e bara bäst! Sen kan ni ju ha kvar den till ev. nytt barn eller sälja på tradera för minst 200kr
    Jag tycker den är värd vartenda öre.
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    Här blir det till att leta genom syskonens lådor och se om jag hittar någon jacka som passar annars så blir det något från GeKås.
    http://www.youtube.com/watch?v=IoiY-_twSFs&NR=1

    Så sant så.

    Lycklig mamma till R -04, Z-06, I -07, J -10 Och till stora syster i himmelen född -03
  6. 3
    Här blir det till att leta genom syskonens lådor och se om jag hittar någon jacka som passar annars så blir det något från GeKås.

Liknande trådar

  1. Är så velig köpa eller inte köpa..
    By oja39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-01-04, 16:12
  2. jahapp, att köpa eller inte köpa
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-23, 15:09
  3. Skofoton - att köpa eller inte köpa?
    By pudding* in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 20:29
  4. Dumt köpa vårjacka på POP?
    By Nebria in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 11:37
  5. lergryta - att köpa eller inte köpa
    By zeta in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar