Farligt med julgransplundring?
_0402 Februaribarn
  1. Malla
    #1

    Farligt med julgransplundring?

    Hej! Vi dansade ut julen häromdagen och då krockade jag och A under Små grodorna så att mitt ögonbryn sprack Jag hjälpte lillebror att hoppa och hon fick till ett jättehopp och så BRAK stötte vi ihop. Eftersom jag har glasögon så ville det sig inte bättre än att ögonbrynet sprack. Så jag fick gå hem och tejpa ihop de och sedan återvända till dansen Det gjorde mer ont än jag trodde och det är rätt så irriterande att ha ett svullet ögonlock.....Så det kan vara farligt med julgransplundring
  2. 1
    Farligt med julgransplundring? Hej! Vi dansade ut julen häromdagen och då krockade jag och A under Små grodorna så att mitt ögonbryn sprack Jag hjälpte lillebror att hoppa och hon fick till ett jättehopp och så BRAK stötte vi ihop. Eftersom jag har glasögon så ville det sig inte bättre än att ögonbrynet sprack. Så jag fick gå hem och tejpa ihop de och sedan återvända till dansen Det gjorde mer ont än jag trodde och det är rätt så irriterande att ha ett svullet ögonlock.....Så det kan vara farligt med julgransplundring
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Stackars dig! Man kan väl lugnt säga att motion och rörelse över huvud taget är överskattat och förknippat med mycket stor risk för skador. Nej, tacka vet jag lite godis och en bok i soffan ...
  4. 2
    Stackars dig! Man kan väl lugnt säga att motion och rörelse över huvud taget är överskattat och förknippat med mycket stor risk för skador. Nej, tacka vet jag lite godis och en bok i soffan ...
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Snacka om ren otur. ha det bra!
  6. 3
    Snacka om ren otur. ha det bra!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Jisses, jag visste inte att sådana tillställningar kunde sluta på det sättet? Som Villemo skriver rörelse är överskattat. Hoppas att du mår bättre nu.
  8. 4
    Jisses, jag visste inte att sådana tillställningar kunde sluta på det sättet? Som Villemo skriver rörelse är överskattat. Hoppas att du mår bättre nu.
  9. Malla
    #5

    Men

    jag spelade fotboll och utövade en hel del andra idrotter som ung men har aldrig tidigare spräckt ögonbrynet Det läkte fort och ärret är minimalt och skyms av ögonbrynet
  10. 5
    Men jag spelade fotboll och utövade en hel del andra idrotter som ung men har aldrig tidigare spräckt ögonbrynet Det läkte fort och ärret är minimalt och skyms av ögonbrynet

Liknande trådar

  1. Julgransplundring?
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 18:06
  2. Julgransplundring?
    By kotten2000 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 16:16
  3. julgransplundring
    By Gun in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 13:43
  4. Julgransplundring?
    By AnnaM m Matilda in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 06:46
  5. Julgransplundring
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 19:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar