Strypsex?
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Strypsex?

    Okej. För det första. Jag är INTE "sjuk-i-huvudet-galen-psyko-bitch" ;-) men jag har upptäckt att det känns för jädra skönt att ta stryptag på en själv eller sin partner under sex..... är det knäppt? Konstigt? Är jag ensam? Bör jag lägga band på mig själv? Är det nåt fel på mig? Farligt?

    Mest undrar jag - är jag knäpp o ensam?
  2. 1
    Strypsex? Okej. För det första. Jag är INTE "sjuk-i-huvudet-galen-psyko-bitch" ;-) men jag har upptäckt att det känns för jädra skönt att ta stryptag på en själv eller sin partner under sex..... är det knäppt? Konstigt? Är jag ensam? Bör jag lägga band på mig själv? Är det nåt fel på mig? Farligt?

    Mest undrar jag - är jag knäpp o ensam?
  3. anon_jaget
    #2

    Inget konstigt med det

    Har aldrig testat men känner mig inte helt främmande för det. Spelar ingen roll om du så är 1 på 10 000 som gillar det, gillar du det så gillar du det och ingenting är sjukt så länge du vill göra det du gör och din partner är med på det och ni har era tydliga gränser.
    Själv gillar jag att leka att min man är min pappa. Detta anser många som sjukt men det får stå för dem. Sjukt blir det först när det drabbar någon som inte är med på det och far illa av det.
    Jag är säker i min sexualitet så jag njuter av det jag gillar, vad det än vara månde.

    Kanske ska testa lite strypning nästa helg! Tack för tipset!
  4. 2
    Inget konstigt med det Har aldrig testat men känner mig inte helt främmande för det. Spelar ingen roll om du så är 1 på 10 000 som gillar det, gillar du det så gillar du det och ingenting är sjukt så länge du vill göra det du gör och din partner är med på det och ni har era tydliga gränser.
    Själv gillar jag att leka att min man är min pappa. Detta anser många som sjukt men det får stå för dem. Sjukt blir det först när det drabbar någon som inte är med på det och far illa av det.
    Jag är säker i min sexualitet så jag njuter av det jag gillar, vad det än vara månde.

    Kanske ska testa lite strypning nästa helg! Tack för tipset!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Tror att du varken är knäpp eller ensam - var försiktig med att använda annat än händerna...
    Fast äsch - det är väl resandes ensak. En slips, elelr ett skärp eller en scarf... ett rep. Inte dumt!
  6. 3
    Tror att du varken är knäpp eller ensam - var försiktig med att använda annat än händerna...
    Fast äsch - det är väl resandes ensak. En slips, elelr ett skärp eller en scarf... ett rep. Inte dumt!
  7. rippel
    #4
    Nope... varken knäpp eller ensam. Knäpp är du om du inte känner av gränserna som din partner har möjligen. Jag gillar inte att helt bli andningskontrollerad, men gärna minska lite luft tillförsel... Beror också på VAR handen är placerad på halosen, det är "finlir" mellan njutning och otäck känsla.
    Bara en har jag haft förtroende att leka så här med, inte vem som helst,
  8. 4
    Nope... varken knäpp eller ensam. Knäpp är du om du inte känner av gränserna som din partner har möjligen. Jag gillar inte att helt bli andningskontrollerad, men gärna minska lite luft tillförsel... Beror också på VAR handen är placerad på halosen, det är "finlir" mellan njutning och otäck känsla.
    Bara en har jag haft förtroende att leka så här med, inte vem som helst,
  9. Anonym
    #5
    Du är inte ensam, det är underbart. Jag har också trott att jag är knäpp men gör som jag istället- acceptera och njut! MEN inte med vem som helst förstås.
  10. 5
    Du är inte ensam, det är underbart. Jag har också trott att jag är knäpp men gör som jag istället- acceptera och njut! MEN inte med vem som helst förstås.

Liknande trådar

  1. strypsex
    By Rebecca in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2023-01-28, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar