Hej alla
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Hej alla

    Hej, här kommer inlägg från Ankan med Eric 020118 och Elias 040130. Länge sedan jag var här inne. Fick tom skaffa nytt inlogg *s* för att komma in.

    Hur mår ni alla? Hur känns det för barnen i skolan?

    Kramar
  2. 1
    Hej alla Hej, här kommer inlägg från Ankan med Eric 020118 och Elias 040130. Länge sedan jag var här inne. Fick tom skaffa nytt inlogg *s* för att komma in.

    Hur mår ni alla? Hur känns det för barnen i skolan?

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    MEEEEEEEEEEN HEEEEEEEEEEEEEEJ
    satt och tänkte på dig/er härom dagen
    här e det bara bra
    jag blev mormor för andra gången den 1/11-08 till en liten kille som heter LEO...*kika gärna in till dottern här och titta Madde87*
    Jesper älskar skolan nu...men så var det inte när den började...han fick ingen plats på den skolan som storasyskonen går på utan det blev en annan i närheten*stora syskonen kommer dit när de börjar 5:an* men nu har han fått en massa nya kompisar och trivs som fisken i vattnet...och vill inte byta skola även om det skulle bli en plats ledig =)
    Hur leker livet med er då??

    KRAMAR I MASSOR
  4. 2
    MEEEEEEEEEEN HEEEEEEEEEEEEEEJ
    satt och tänkte på dig/er härom dagen
    här e det bara bra
    jag blev mormor för andra gången den 1/11-08 till en liten kille som heter LEO...*kika gärna in till dottern här och titta Madde87*
    Jesper älskar skolan nu...men så var det inte när den började...han fick ingen plats på den skolan som storasyskonen går på utan det blev en annan i närheten*stora syskonen kommer dit när de börjar 5:an* men nu har han fått en massa nya kompisar och trivs som fisken i vattnet...och vill inte byta skola även om det skulle bli en plats ledig =)
    Hur leker livet med er då??

    KRAMAR I MASSOR
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Hej!
    Välkommen tillbaka.Här har vi fått en liten trea ,som inte är så liten längre.Gabriel har hunnit bli 3,5 år .
    Vad kul att du hittade tillbaka!
  6. 3
    Hej!
    Välkommen tillbaka.Här har vi fått en liten trea ,som inte är så liten längre.Gabriel har hunnit bli 3,5 år .
    Vad kul att du hittade tillbaka!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar