Long time
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Long time

    Herrehud, det var evigheter sen jag var här inne sist.
    MEN vad roligt att se att så många "gamlingar" finns kvar sen förr, ha ha.
    Sharp: Hur är det gumman? Hur mår barnen, gubben? Bor ni kvar?
    MiaB; Härligt att se alla dina fina barn, Hur har du det nu för tiden?
    Linda m 4 barn: Bor du kvar på samma ställe? Hur är livet med dig?

    Jag kan väl kortfattat skriva
    Sharp lärde jag känna när jag väntade på äldsta sonen (född jan -00) och sen har jag varit här av och till sen dess. Tänk vi gick mamma-vattengympa ihop hi hi.

    Jag har två barn, D född jan -00 och Y född sep 02. Är skild ifrån deras far och lever med en ny kärlek. Flyttade till Borås i november 07 och trivs som fisken i vattnet.

    Förstår inte var tiden tar vägen? Känns som igår när jag satt här och skrev inlägg i forumet "väntar vinterbarn 99/00".
    Gå gärna in på min blogg
    http://ramonas.blogg.se
  2. 1
    Long time Herrehud, det var evigheter sen jag var här inne sist.
    MEN vad roligt att se att så många "gamlingar" finns kvar sen förr, ha ha.
    Sharp: Hur är det gumman? Hur mår barnen, gubben? Bor ni kvar?
    MiaB; Härligt att se alla dina fina barn, Hur har du det nu för tiden?
    Linda m 4 barn: Bor du kvar på samma ställe? Hur är livet med dig?

    Jag kan väl kortfattat skriva
    Sharp lärde jag känna när jag väntade på äldsta sonen (född jan -00) och sen har jag varit här av och till sen dess. Tänk vi gick mamma-vattengympa ihop hi hi.

    Jag har två barn, D född jan -00 och Y född sep 02. Är skild ifrån deras far och lever med en ny kärlek. Flyttade till Borås i november 07 och trivs som fisken i vattnet.

    Förstår inte var tiden tar vägen? Känns som igår när jag satt här och skrev inlägg i forumet "väntar vinterbarn 99/00".
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Hej Ramona!

    Kul att "se" dig! Jag har tänkt på dig och undrat hur livet levt med dig ibland! Borås säger du, *ler* glid in på Netonnet nångång och säg hej till mina kollegor där! Jag jobbar på Netonnet i Kalmar nu och Andy och jag är ff gifta, barnen är två numera, Ronan blir snart 9 och lillasyster Aimee har precis blivit 4 år. Vi bor i funkabo nu efter att vi efter lite tråkiga omständigheter tvingats sälja vårt hus i Ljungbyholm. Men vi ska nog ta oss igenom det här också! Hör gärna av dig nån gång om du hälsar på i Kalmar eller sök upp mig på facebook om du har det! Kram på dig och dina grabbar!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  4. 2
    Hej Ramona! Kul att "se" dig! Jag har tänkt på dig och undrat hur livet levt med dig ibland! Borås säger du, *ler* glid in på Netonnet nångång och säg hej till mina kollegor där! Jag jobbar på Netonnet i Kalmar nu och Andy och jag är ff gifta, barnen är två numera, Ronan blir snart 9 och lillasyster Aimee har precis blivit 4 år. Vi bor i funkabo nu efter att vi efter lite tråkiga omständigheter tvingats sälja vårt hus i Ljungbyholm. Men vi ska nog ta oss igenom det här också! Hör gärna av dig nån gång om du hälsar på i Kalmar eller sök upp mig på facebook om du har det! Kram på dig och dina grabbar!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Hej
    ja det var ett bra tag sen...tycker denna sidan är helt död numera så jag är inte härinne så mycket.
    Jag hänger mest på höstbarn-05 faktiskt, där är mer liv.

    Jo vi bor kvar där vi bott de senaste 6 åren :-)..men har många gånger funderat på att ensam flytta härifrån för just nu känns det som att allt är nere på botten i vårt äktenskap, ja vi gifte ju oss i juli 2007 men det har bara gått utför sen dess..det är ofta så har jag märkt...par som varit tillsammans lääänge och sen så fort de gifter sig så går det utför och inom nåt år är de skilda och har delad vårdnad.
    Får se om det blir bättre snart annars är det ingen mening att vi bor ihop längre för vi har verkligen INGET gemensamt. Vi bara bor ihop !

    Utbildar mig just nu till undersköterska, går sista terminen. Ska troligtvis gå ett år till barnundersköterska och vill då ha min praktik på förlossningen :-).
    Det är min dröm att jobba antingen där eller på BB, neonatalen eller barnkliniken.
  6. 3
    Hej
    ja det var ett bra tag sen...tycker denna sidan är helt död numera så jag är inte härinne så mycket.
    Jag hänger mest på höstbarn-05 faktiskt, där är mer liv.

    Jo vi bor kvar där vi bott de senaste 6 åren :-)..men har många gånger funderat på att ensam flytta härifrån för just nu känns det som att allt är nere på botten i vårt äktenskap, ja vi gifte ju oss i juli 2007 men det har bara gått utför sen dess..det är ofta så har jag märkt...par som varit tillsammans lääänge och sen så fort de gifter sig så går det utför och inom nåt år är de skilda och har delad vårdnad.
    Får se om det blir bättre snart annars är det ingen mening att vi bor ihop längre för vi har verkligen INGET gemensamt. Vi bara bor ihop !

    Utbildar mig just nu till undersköterska, går sista terminen. Ska troligtvis gå ett år till barnundersköterska och vill då ha min praktik på förlossningen :-).
    Det är min dröm att jobba antingen där eller på BB, neonatalen eller barnkliniken.

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar