Hälsning från Mexiko
_0209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Hälsning från Mexiko

    Hej! Här kommer en hälsning från Mexiko där vi varit i snart två veckor. Vi åker hem på torsdag och jag ser verkligen inte fram emot snöblandat regn och geggiga overaller igen... Vi har haft det toppen och Hanna och jag snorklar och tittar på fiskar som finns i överflöd här i de korallrika havet.

    Kram från Marie!
  2. 1
    Hälsning från Mexiko Hej! Här kommer en hälsning från Mexiko där vi varit i snart två veckor. Vi åker hem på torsdag och jag ser verkligen inte fram emot snöblandat regn och geggiga overaller igen... Vi har haft det toppen och Hanna och jag snorklar och tittar på fiskar som finns i överflöd här i de korallrika havet.

    Kram från Marie!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Åh vad härligt!

    Ni är väll hemma nu...i snöslask mot en grå-dyster himmel...välkommen hem
    Mexico....det vet jag inte så mycket om som semestermål. Berätta gärna lite. Hur åkte ni? Vart i Mexico? Hur är landet att semestra i?
    Jag samlar på olika alternativ till en framtida vintersemester som inte stavas Thailand. Vore kul att ha nåt nytt ställe att lägga till listan.
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  4. 2
    Åh vad härligt! Ni är väll hemma nu...i snöslask mot en grå-dyster himmel...välkommen hem
    Mexico....det vet jag inte så mycket om som semestermål. Berätta gärna lite. Hur åkte ni? Vart i Mexico? Hur är landet att semestra i?
    Jag samlar på olika alternativ till en framtida vintersemester som inte stavas Thailand. Vore kul att ha nåt nytt ställe att lägga till listan.

Liknande trådar

  1. Hälsning från
    By ZlatAnn in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 22:56
  2. En hälsning från oss...
    By Fröken S in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 19:52
  3. Hälsning från mig
    By Anna med A & W & Tim in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 16:53
  4. hälsning från mig
    By Monica med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 15:37
  5. en hälsning från mig
    By flexi in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar