Badrumsrenovering
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Badrumsrenovering

    var och titta på en lägnehet i går som jag vart lite fundersam på då enda väggen var konstigt missfärgad. Det har tydligen varit så sedan de rota på nittiotalet. Verkar som det blivit någon sorts reaktion bakom liksom, svårt att förklara. Lukta inget konstigt så det verkar inte släppt på fuktspärren bakom. Annars vad badrumemt i övrigt fint och jätte fint porslin och dyligt. Fundera på vad det kan kosta att bara kakla om väggarna om man anlitar någon???? Såg att man kan få rotavdrag på arbetskostnaden. Sitter och småräknar på hela affären då det kräver annan rustning också
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  2. 1
    Badrumsrenovering var och titta på en lägnehet i går som jag vart lite fundersam på då enda väggen var konstigt missfärgad. Det har tydligen varit så sedan de rota på nittiotalet. Verkar som det blivit någon sorts reaktion bakom liksom, svårt att förklara. Lukta inget konstigt så det verkar inte släppt på fuktspärren bakom. Annars vad badrumemt i övrigt fint och jätte fint porslin och dyligt. Fundera på vad det kan kosta att bara kakla om väggarna om man anlitar någon???? Såg att man kan få rotavdrag på arbetskostnaden. Sitter och småräknar på hela affären då det kräver annan rustning också
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag hade en (mystisk ) fläck på min badrumsvägg (våtrumsmatta) i förra lgh. Den fanns när jag flyttade in och även när jag flyttade ut 10 år senare i oförändrad storlek. Fuktmätning gav inget resultat samt den gick inte att skura bort .
    Troligen inget farligt men dock fick den en del spekulanter att dra sig ur tyvärr.
  4. 2
    Jag hade en (mystisk ) fläck på min badrumsvägg (våtrumsmatta) i förra lgh. Den fanns när jag flyttade in och även när jag flyttade ut 10 år senare i oförändrad storlek. Fuktmätning gav inget resultat samt den gick inte att skura bort .
    Troligen inget farligt men dock fick den en del spekulanter att dra sig ur tyvärr.

Liknande trådar

  1. Badrumsrenovering
    By lisamea in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 19:38
  2. Badrumsrenovering!
    By --vickan-- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 21:26
  3. Lån och badrumsrenovering
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 22:57
  4. Badrumsrenovering
    By Mran in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 10:17
  5. Badrumsrenovering på G!!!
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 21:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar