Om ni någonsin undrat hur länge
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Om ni någonsin undrat hur länge

    ett barn är så där ultragossigt så vet Lillebror besked. Han upplsyste mig häromdagen att nu har jag snart bara 1 år kvar då jag är riktigt gossig. För när man fyller 6 år då försvinner det mesta av gossigheten. Han tycker vi bara behöver se på storsyster, hon är ju inte tillnärmelsevis så gossig som han är.........

    Men som tur är så väntar vi bebis och när Lillebror slutar att vara jättegossig så kommer jag att ha bebisen. Så, då var det utrett. För er som undrat....
  2. 1
    Om ni någonsin undrat hur länge ett barn är så där ultragossigt så vet Lillebror besked. Han upplsyste mig häromdagen att nu har jag snart bara 1 år kvar då jag är riktigt gossig. För när man fyller 6 år då försvinner det mesta av gossigheten. Han tycker vi bara behöver se på storsyster, hon är ju inte tillnärmelsevis så gossig som han är.........

    Men som tur är så väntar vi bebis och när Lillebror slutar att vara jättegossig så kommer jag att ha bebisen. Så, då var det utrett. För er som undrat....
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Okej! Då vet vi. Hedvig också ett år kvar och August 2½ år kvar. Får förhoppningsvis gosa med Victor (min katt)
  4. 2
    Okej! Då vet vi. Hedvig också ett år kvar och August 2½ år kvar. Får förhoppningsvis gosa med Victor (min katt)
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Han är helt underbar Alva är nog redan 6 år då för hon ska minsann inte gosa, jo hon gosar gärna med lillasyster, men mig gosar hon bara med ibland "för att göra mig glad" som hon säger.
  6. 3
    Han är helt underbar Alva är nog redan 6 år då för hon ska minsann inte gosa, jo hon gosar gärna med lillasyster, men mig gosar hon bara med ibland "för att göra mig glad" som hon säger.

Liknande trådar

  1. Ni som undrat vad WT är
    By -Camelia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 20:06
  2. En sak som jag undrat länge
    By Kumikameli in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 00:20
  3. Om nån undrat..
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 16:37
  4. Undrat länge o nu frågar jag (mat)
    By hille77 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 19:09
  5. En fråga jag undrat länge om..
    By LaOn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 15:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar