Namnbyte
_02 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Namnbyte

    Hej!

    Jag har varit aktiv här periodvis (det var ett tag sen nu) under namnet "Gafsan". Men det verkar inte funka längre att heta så, så nu heter jag "Vejde" istället. (vet inte om ni minns mig, jag har pojkar födda -00, -02 och -06). Hoppas att det är bra med er!
  2. 1
    Namnbyte Hej!

    Jag har varit aktiv här periodvis (det var ett tag sen nu) under namnet "Gafsan". Men det verkar inte funka längre att heta så, så nu heter jag "Vejde" istället. (vet inte om ni minns mig, jag har pojkar födda -00, -02 och -06). Hoppas att det är bra med er!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Puh, jag trodde du skulle byta namn på din 6-åring...
  4. 2
    Puh, jag trodde du skulle byta namn på din 6-åring...
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Hehe...

    Ja, vissa dagar känns det faktiskt som att man skulle vilja byta namn på honom - till något mindre vackert, om du förstår vad jag menar... *s* Sexårsåldern kan ju vara en prövande tid för både barn och föräldrar och vår lille älskling gör mesta möjliga av den här utvecklingsfasen känns det som Men, nej, det var ändå inte honom jag ville byta namn på!
  6. 3
    Hehe... Ja, vissa dagar känns det faktiskt som att man skulle vilja byta namn på honom - till något mindre vackert, om du förstår vad jag menar... *s* Sexårsåldern kan ju vara en prövande tid för både barn och föräldrar och vår lille älskling gör mesta möjliga av den här utvecklingsfasen känns det som Men, nej, det var ändå inte honom jag ville byta namn på!

Liknande trådar

  1. Namnbyte
    By fruwiklund in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 22:41
  2. Cei om namnbyte.
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 18:34
  3. namnbyte?
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 23:12
  4. Namnbyte.
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 01:07
  5. Namnbyte.
    By Lurpan in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 21:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar