Avslag och bad
Förlossning
  1. Medlem sedan
    May 2008
    #1

    Avslag och bad

    JAg fick barn den 16:e januari, och hade ganska så mycket avslag första dagarna. Nu sista rte-fyra dagarna så har det varit jättelite. Bara som en lätt brun-röd nästan genomskinlig flytning.i går morse behövde jag inte ens byta binda efter natten!

    Kan jag ta ett bad snart?? Jag längtar jättemycket efter det

    Vem är det man kan ringa och kolla sånt med? Är det MVC eller sjukvårdsupplysningen??


    Tacksam för snabba svar!!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥Älskade Olivia född 09.01.16 ♥¸.•°´¯) ♥
    . ♥ Syskon på väg 10.07.13 ♥
    . ♥ (¯`°•.¸ ♥♥♥♥¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    Avslag och bad JAg fick barn den 16:e januari, och hade ganska så mycket avslag första dagarna. Nu sista rte-fyra dagarna så har det varit jättelite. Bara som en lätt brun-röd nästan genomskinlig flytning.i går morse behövde jag inte ens byta binda efter natten!

    Kan jag ta ett bad snart?? Jag längtar jättemycket efter det

    Vem är det man kan ringa och kolla sånt med? Är det MVC eller sjukvårdsupplysningen??


    Tacksam för snabba svar!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Det borde du kunna fråga din barnmorska om. Jag tror man avråder från att bada tills allt avslag är borta och varit så några dagar. Men kolla med henne för säkerhets skull.
  4. 2
    Det borde du kunna fråga din barnmorska om. Jag tror man avråder från att bada tills allt avslag är borta och varit så några dagar. Men kolla med henne för säkerhets skull.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Här i UK avråder man frpn bad tillsammans med andra, dvs pooler, hav, jacuzzis, men ditt vanliga badkar är ingen fara med.
    Det är alltid likaintressant vilka råd som ges i olika länder! Hoppas att du får bada snart!
  6. 3
    Här i UK avråder man frpn bad tillsammans med andra, dvs pooler, hav, jacuzzis, men ditt vanliga badkar är ingen fara med.
    Det är alltid likaintressant vilka råd som ges i olika länder! Hoppas att du får bada snart!

Liknande trådar

  1. Avslag..
    By Virriga Vimsa in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 20:35
  2. Avslag
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 21:17
  3. Avslag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 00:42
  4. Avslag
    By Lisa_82 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 12:18
  5. Avslag
    By milu in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 15:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar