Det blev inget denna gång
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Det blev inget denna gång

    Ni som sett och förstått att Otålig är jag, nu kan jag tala om att jag har fått en Missed Abortion. Graviditeten avstannade troligen tidigt. Imorgon ska jag in för skrapning då allt inte vill komma ut av sig självt.

    Det är jobbigt just nu, men jag överlever. Vi försöker igen om jag orkar, annars så är jag fullt nöjd med vår härliga Adam.
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  2. 1
    Det blev inget denna gång Ni som sett och förstått att Otålig är jag, nu kan jag tala om att jag har fått en Missed Abortion. Graviditeten avstannade troligen tidigt. Imorgon ska jag in för skrapning då allt inte vill komma ut av sig självt.

    Det är jobbigt just nu, men jag överlever. Vi försöker igen om jag orkar, annars så är jag fullt nöjd med vår härliga Adam.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Åh, vad tråkigt. Beklagar verkligen.

    Stor kram och mycket styrka. Önskar er lycka till om ni väljer att försöka igen.
  4. 2
    Åh, vad tråkigt. Beklagar verkligen.

    Stor kram och mycket styrka. Önskar er lycka till om ni väljer att försöka igen.
  5. Malla
    #3

    Jag beklagar

    att det inte blev något den här gången. Förhoppningsvis går det bättre om ni beslutar er för att försöka igen. Kram!
  6. 3
    Jag beklagar att det inte blev något den här gången. Förhoppningsvis går det bättre om ni beslutar er för att försöka igen. Kram!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Vad tråkigt! Man hinner tänka så otroligt mycket och längta massor så det är klart att det känns jobbigt. Hoppas ni försöker igen.
    Styrkekramar till er!
  8. 4
    Vad tråkigt! Man hinner tänka så otroligt mycket och längta massor så det är klart att det känns jobbigt. Hoppas ni försöker igen.
    Styrkekramar till er!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Beklagar verkligen. När jag ser din avsändartext känner jag mig ännu sorgsnare. Vad du har varit med om! Du har ju som sagt din lille Adam och njut av honom. Hoppas verkligen du kommer orka med ett nytt försök så småningom.
    Jag förlorade en magskrutt i septeber, dagen innan min älskade svåger dog. Vilken helg det var...
    Lycka till!
  10. 5
    Beklagar verkligen. När jag ser din avsändartext känner jag mig ännu sorgsnare. Vad du har varit med om! Du har ju som sagt din lille Adam och njut av honom. Hoppas verkligen du kommer orka med ett nytt försök så småningom.
    Jag förlorade en magskrutt i septeber, dagen innan min älskade svåger dog. Vilken helg det var...
    Lycka till!
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    Åh så tråkigt! Beklagar. Men ni vet ju att det går, ni har ju eran Adam. Lycka till om ni försöker igen!

    Styrkekramar
  12. 6
    Åh så tråkigt! Beklagar. Men ni vet ju att det går, ni har ju eran Adam. Lycka till om ni försöker igen!

    Styrkekramar
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Nej, vad tråkigt! Kram!!
  14. 7
    Nej, vad tråkigt! Kram!!
  15. fem troll
    #8
    Så ledsen för er skull! Varma kramar.
  16. 8
    Så ledsen för er skull! Varma kramar.

Liknande trådar

  1. Inget plus för mig denna gång..
    By josefinh in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 09:21
  2. Blev inget denna gång
    By Puma09 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 08:06
  3. Det blev inget denna gång
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 10:01
  4. Blev inget hus denna gång ...
    By MiaNyfiken in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 09:49
  5. Det blev inget denna gång! =(
    By *Mallan* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar