Det blev inget denna gång
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Det blev inget denna gång

    Ni som sett och förstått att Otålig är jag, nu kan jag tala om att jag har fått en Missed Abortion. Graviditeten avstannade troligen tidigt. Imorgon ska jag in för skrapning då allt inte vill komma ut av sig självt.

    Det är jobbigt just nu, men jag överlever. Vi försöker igen om jag orkar, annars så är jag fullt nöjd med vår härliga Adam.
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  2. 1
    Det blev inget denna gång Ni som sett och förstått att Otålig är jag, nu kan jag tala om att jag har fått en Missed Abortion. Graviditeten avstannade troligen tidigt. Imorgon ska jag in för skrapning då allt inte vill komma ut av sig självt.

    Det är jobbigt just nu, men jag överlever. Vi försöker igen om jag orkar, annars så är jag fullt nöjd med vår härliga Adam.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Vad ledsamt! Speciellt efter vad du har gått igenom innan. Det är iaf tur att du har en fin son som kan vara till tröst. Har själv haft 3 mf, att det är vanligt är ju ingen tröst kanske, innan lillan kom hade jag 2 på raken så när jag blev med för tredje gången så var jag så less på det redan från början, men det gick ju som sagt bra. Skickar massor av kramar till dig!

    http://mamaauroras.blogg.se/
  4. 2
    Vad ledsamt! Speciellt efter vad du har gått igenom innan. Det är iaf tur att du har en fin son som kan vara till tröst. Har själv haft 3 mf, att det är vanligt är ju ingen tröst kanske, innan lillan kom hade jag 2 på raken så när jag blev med för tredje gången så var jag så less på det redan från början, men det gick ju som sagt bra. Skickar massor av kramar till dig!

    http://mamaauroras.blogg.se/
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Nej vad tråkigt. Och fy vad irriterande orättvist. Jag ger dig en stor kram och hoppas att ni orkar försöka igen. Hoppas också att du mår fysiskt bra efter skrapning.

    KRAM
    Sanna
  6. 3
    Nej vad tråkigt. Och fy vad irriterande orättvist. Jag ger dig en stor kram och hoppas att ni orkar försöka igen. Hoppas också att du mår fysiskt bra efter skrapning.

    KRAM
    Sanna
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4

    Nej

    fy så tråkigt och ledsamt, jag var så glad för er skull! Svårt att trösta just nu, jag vet av egen erfarenhet, jag vill bara säga att jag tänker på dig och skickar en hel hög med kramar.
    Kristina med 3♥
  8. 4
    Nej fy så tråkigt och ledsamt, jag var så glad för er skull! Svårt att trösta just nu, jag vet av egen erfarenhet, jag vill bara säga att jag tänker på dig och skickar en hel hög med kramar.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Ååh vad synd! Många kramar och tankar till er.... vad ni än bestämmer er för i fortsättningen så blir det ju rätt för er!
  10. 5
    Ååh vad synd! Många kramar och tankar till er.... vad ni än bestämmer er för i fortsättningen så blir det ju rätt för er!
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    ((((((((((((((((((kram)))))))) ))))))))))))

    Förstår att det känns jobbigt att tänka försöka igen,men stäng inte den hoppfulla dörren
    Du vet vart jag finns
  12. 6
    ((((((((((((((((((kram)))))))) ))))))))))))

    Förstår att det känns jobbigt att tänka försöka igen,men stäng inte den hoppfulla dörren
    Du vet vart jag finns
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    oj... **stora kramar**.... svårt att skriva nått men... jag beklagar :S
  14. 7
    oj... **stora kramar**.... svårt att skriva nått men... jag beklagar :S
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8
    Fy vad tråkigt!

    Vet inte vad jag ska säga som tröst! Tänker på dig och skickar en bamse kram!
  16. 8
    Fy vad tråkigt!

    Vet inte vad jag ska säga som tröst! Tänker på dig och skickar en bamse kram!
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    Oh vad jobbigt! Många kramar till dig!
  18. 9
    Oh vad jobbigt! Många kramar till dig!

Liknande trådar

  1. Inget plus för mig denna gång..
    By josefinh in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 09:21
  2. Blev inget denna gång
    By Puma09 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 08:06
  3. Det blev inget denna gång
    By starlet1 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 17:47
  4. Blev inget hus denna gång ...
    By MiaNyfiken in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 09:49
  5. Det blev inget denna gång! =(
    By *Mallan* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar