Tyst här !
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Tyst här !

    Det har blivit mycket tyst här nu efter att småttingarna fyllt ett år ;-)
    Hur går det för alla? Min lilla tjej har börjat säga ord som lampa och banan. men bara när hon själv vill. Hon vet också skillnad på massor av djurläten. Ibland blir man förundrad över sitt intelligenta barn, eller hur? *fniss*
    Kram till er alla
  2. 1
    Tyst här ! Det har blivit mycket tyst här nu efter att småttingarna fyllt ett år ;-)
    Hur går det för alla? Min lilla tjej har börjat säga ord som lampa och banan. men bara när hon själv vill. Hon vet också skillnad på massor av djurläten. Ibland blir man förundrad över sitt intelligenta barn, eller hur? *fniss*
    Kram till er alla
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    För att inte säga stendött...;O)

    Fast jag e ju inte den flitigaste skribenten så jag ska väl inte säga nåt, haha, men lite tråkigt att det bara verkligen dött.

    Visst e de häftigt att de lär sig så mycket och så fort!! Alicia blir nog en liten papegoja, hon tjatar HELA dagarna men man fattar inte hälften av babblet. Dock så hör man att det är nåt hon försöker säga för hon upprepar hela tiden.

    Ha de gott!

    KramAnna och Alicia
  4. 2
    För att inte säga stendött...;O)

    Fast jag e ju inte den flitigaste skribenten så jag ska väl inte säga nåt, haha, men lite tråkigt att det bara verkligen dött.

    Visst e de häftigt att de lär sig så mycket och så fort!! Alicia blir nog en liten papegoja, hon tjatar HELA dagarna men man fattar inte hälften av babblet. Dock så hör man att det är nåt hon försöker säga för hon upprepar hela tiden.

    Ha de gott!

    KramAnna och Alicia
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Verkligen stendött! Hur går det med huset?
  6. 3
    Verkligen stendött! Hur går det med huset?
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Ja, vi kanske har nog med att ränna efter småfötterna? Här heter allt gott "bujje" Annars är det mest pappa, mamma och "titta dä"...
    Må gott alla mammor och pappor!
  8. 4
    Ja, vi kanske har nog med att ränna efter småfötterna? Här heter allt gott "bujje" Annars är det mest pappa, mamma och "titta dä"...
    Må gott alla mammor och pappor!

Liknande trådar

  1. hoppas, tyst, tyst
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-19, 16:18
  2. Tyst tyst i huset
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 05:17
  3. Men oj så tyst
    By asolo in forum Singelmingel
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 08:48
  4. Och här var det tyst
    By anne17 in forum Dysfunktionell uppväxt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 18:39
  5. Det är så tyst här
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar