Jag hittade just en sån bra sida!
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Jag hittade just en sån bra sida!

    Googlade för att hitta en bild på hur fostret ser ut olika veckor och snubblade över denna sidan: http://www.ehd.org/index.php
    I menyn till vänster valde jag "Movie theatre" där det finns korta filmer (ca 1 min) om vad som händer just en viss vecka och hur stor bebisen är osv. Gick tom att välja svensk text! Har bara just hunnit kolla snabbt (blev lite ivrig att dela med mig till er!), men sidan verkar jättebra! Lägger den bland mina bokmärken med en gång!
  2. 1
    Jag hittade just en sån bra sida! Googlade för att hitta en bild på hur fostret ser ut olika veckor och snubblade över denna sidan: http://www.ehd.org/index.php
    I menyn till vänster valde jag "Movie theatre" där det finns korta filmer (ca 1 min) om vad som händer just en viss vecka och hur stor bebisen är osv. Gick tom att välja svensk text! Har bara just hunnit kolla snabbt (blev lite ivrig att dela med mig till er!), men sidan verkar jättebra! Lägger den bland mina bokmärken med en gång!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Tack! Helt fantastiskt att se de där små filmerna! Vad mycket som utvecklats redan i v8 som jag är i nu! ja nog är det ett mirakel!
  4. 2
    Tack! Helt fantastiskt att se de där små filmerna! Vad mycket som utvecklats redan i v8 som jag är i nu! ja nog är det ett mirakel!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    hej.. vart hittade du så man kan få svensk text??
  6. 3
    hej.. vart hittade du så man kan få svensk text??

Liknande trådar

  1. Hittade en bra sida
    By Lotta S med J in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 12:48
  2. Hittade en sida som har 25%
    By flingo in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 20:42
  3. Hittade en sida
    By tiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 11:33
  4. Här hittade jag en kul sida
    By mia-pia in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 10:07
  5. Hittade en sida
    By Passionata in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 17:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar