skriver först då!=)
_0911 Novemberbarn
  1. Flippen med två
    #1

    skriver först då!=)

    ja nån oktober bebbe blev de ju inte=), fick mens 3 veckor efter misfall, (MF 7jan)så hoppas att mensen är slut idag så att Äl kommer i helgen eller nästa vecka....!
    Så får vi väl se när det tar sig!!)=)
  2. 1
    skriver först då!=) ja nån oktober bebbe blev de ju inte=), fick mens 3 veckor efter misfall, (MF 7jan)så hoppas att mensen är slut idag så att Äl kommer i helgen eller nästa vecka....!
    Så får vi väl se när det tar sig!!)=)
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    håller tummarna för att det blir en bebbe som stannar kvar! Och att vi får se dig fler gånger härinne!
  4. 2
    håller tummarna för att det blir en bebbe som stannar kvar! Och att vi får se dig fler gånger härinne!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Håller tummarna för dig, och mig , vi har väl setts förut?
  6. 3
    Håller tummarna för dig, och mig , vi har väl setts förut?
  7. Flippen med två
    #4
    hehe tack desamm=) jaa...det har vi visst!
    Nu är ju första ÄL avklarad iaf..så bara o väääänta, men känns som dagarna går ganska snabbt ändå..usch jag vill verkligen nu, skulle bli SÅ ledsen om mensen dyker upp...hur går det för er??
  8. 4
    hehe tack desamm=) jaa...det har vi visst!
    Nu är ju första ÄL avklarad iaf..så bara o väääänta, men känns som dagarna går ganska snabbt ändå..usch jag vill verkligen nu, skulle bli SÅ ledsen om mensen dyker upp...hur går det för er??
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Har köpt tester idag. Jag är ju en hopplös testmissbrukare. Men jag ska ändå vänta några dagar. Har haft mensvärk i 5 dagar, så det är klart jag hoppas. Men jag fick ju min ÄL så tidigt så jag vet inte om kroppen är med riktigt. Kan ju vara hormoner jag känner.
  10. 5
    Har köpt tester idag. Jag är ju en hopplös testmissbrukare. Men jag ska ändå vänta några dagar. Har haft mensvärk i 5 dagar, så det är klart jag hoppas. Men jag fick ju min ÄL så tidigt så jag vet inte om kroppen är med riktigt. Kan ju vara hormoner jag känner.
  11. Flippen med två
    #6
    wow, men mol/mensvärk är ju ett gott tecken! (om inte mensen dyker upp då, haha)
    ja, jag har haft oxå molvärk ändå sen ÄL i månd/tisd, å de e ju lite skumt!! på ett bra sätt då=)men känns ju för bra för o va sant att det skulle tagit sig , =)när BIm för dig?
  12. 6
    wow, men mol/mensvärk är ju ett gott tecken! (om inte mensen dyker upp då, haha)
    ja, jag har haft oxå molvärk ändå sen ÄL i månd/tisd, å de e ju lite skumt!! på ett bra sätt då=)men känns ju för bra för o va sant att det skulle tagit sig , =)när BIm för dig?
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Jag har BIM på onsdag tror jag. Och jag har haft mensvärk i 6 dagar nu varav 3 dagar rätt kraftig och så började tuttarna värka igår. Skulle bli mycket förvånad om jag inte är gravid. Men jag är lite rädd också.
    Håller tummarna.
  14. 7
    Jag har BIM på onsdag tror jag. Och jag har haft mensvärk i 6 dagar nu varav 3 dagar rätt kraftig och så började tuttarna värka igår. Skulle bli mycket förvånad om jag inte är gravid. Men jag är lite rädd också.
    Håller tummarna.
  15. Flippen med två
    #8
    aah, vad spännande!
    känner mig helskum..molvärken tilltar sen igår, (e inte samma som mensvärken!)
    tuttarna sticker o e ömma, lite tunga börjar de bli, mår sådär kvalmigt idag! de där konstiga känslan av illamående och trötthet o sambon klagade på mitt hemskahumör förut...men vågar inte ens hoppas men nåt känns skumt här.....
    håller tummarna för dig, testar du på onsd??
  16. 8
    aah, vad spännande!
    känner mig helskum..molvärken tilltar sen igår, (e inte samma som mensvärken!)
    tuttarna sticker o e ömma, lite tunga börjar de bli, mår sådär kvalmigt idag! de där konstiga känslan av illamående och trötthet o sambon klagade på mitt hemskahumör förut...men vågar inte ens hoppas men nåt känns skumt här.....
    håller tummarna för dig, testar du på onsd??

Liknande trådar

  1. Först ut?
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 15:42
  2. först ut i dag
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 09:06
  3. Är jag först ut?
    By jenlon in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 13:27
  4. Först så går det upp och....
    By Spirella in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 14:56
  5. Men först
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 00:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar