Hur mycket kostar det att..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hur mycket kostar det att..

    .. träna hos er?
    Tränar du? Och är det värt pengarna?

    Jag har bestämt mig nu för att köpa årskort på nyöppnade stället här i Grästorp, men det tar emot. Vi har pengar, så det är eg. inte det, men jag tycker ändå det är dyrt. 339:-/ månaden och man måste binda sig i 12 månader. Mest drar jag mig för att betala en tusenlapp under Juni/Juli/Augusti när vi ändå knappt är hemma och jag inte kommer träna en endaste gång..

    Men jag får väl sluta snåltänka och börja mitt nya liv. Step och spinning kommer det nog bli mest Har längtat efter att träna länge, gjorde det massor innan barnen. Men då betalade jag 800:- tror jag det var, för ett helt år..(9-10 år sedan) Bara att acceptera att det är andra tider nu..

    /Pillan
  2. 1
    Hur mycket kostar det att.. .. träna hos er?
    Tränar du? Och är det värt pengarna?

    Jag har bestämt mig nu för att köpa årskort på nyöppnade stället här i Grästorp, men det tar emot. Vi har pengar, så det är eg. inte det, men jag tycker ändå det är dyrt. 339:-/ månaden och man måste binda sig i 12 månader. Mest drar jag mig för att betala en tusenlapp under Juni/Juli/Augusti när vi ändå knappt är hemma och jag inte kommer träna en endaste gång..

    Men jag får väl sluta snåltänka och börja mitt nya liv. Step och spinning kommer det nog bli mest Har längtat efter att träna länge, gjorde det massor innan barnen. Men då betalade jag 800:- tror jag det var, för ett helt år..(9-10 år sedan) Bara att acceptera att det är andra tider nu..

    /Pillan
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag betalar runt 300 spänn i månaden på friskis. Jag har studentrabatt, så de är rätt dyra. Fast de har fräscha lokaler och superbra pass så jag klagar inte.

    Du bord eträna här, med mig! Jag har ingen träningskompis, så jag raggar vilt på gymet, men där är det ingen som vill spinna.
  4. 2
    Jag betalar runt 300 spänn i månaden på friskis. Jag har studentrabatt, så de är rätt dyra. Fast de har fräscha lokaler och superbra pass så jag klagar inte.

    Du bord eträna här, med mig! Jag har ingen träningskompis, så jag raggar vilt på gymet, men där är det ingen som vill spinna.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Jag kör friskis och ett årskort kostar väl 1600 kr eller så
  6. 3
    Jag kör friskis och ett årskort kostar väl 1600 kr eller så
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Tränar på sats, 400 spänn/ månad för grundkortet och en hundring till om man vill ha "guldkort" och utnyttja alla träningscenter. Dyrt men bra.

    jenny
  8. 4
    Tränar på sats, 400 spänn/ månad för grundkortet och en hundring till om man vill ha "guldkort" och utnyttja alla träningscenter. Dyrt men bra.

    jenny
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Ajuste, jag har gymkort, så jag kan träna alla pass jag vill, alla tider jag vill (när det är öppet alltså alltså). Fast jag tränar mest spinning och yoga. Faktiskt bara det, och så gympa typ helt sällan.
  10. 5
    Ajuste, jag har gymkort, så jag kan träna alla pass jag vill, alla tider jag vill (när det är öppet alltså alltså). Fast jag tränar mest spinning och yoga. Faktiskt bara det, och så gympa typ helt sällan.
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6

    Jag har autogiro

    och betalar 260:- i månaden.. då får jag styrketräna o gå på grupppassen. Egentligen höjdes avg nu i årsskiftet till 320:- men jag fick va kvar i de gamla för i mitt kontakt stod det att det inte följde ev höjningar En miss de hade gjort, men de e jag glad för..
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  12. 6
    Jag har autogiro och betalar 260:- i månaden.. då får jag styrketräna o gå på grupppassen. Egentligen höjdes avg nu i årsskiftet till 320:- men jag fick va kvar i de gamla för i mitt kontakt stod det att det inte följde ev höjningar En miss de hade gjort, men de e jag glad för..
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Hade de varit annat än spinning så hade jag kommit helt klart o tränat med dig
  14. 7
    Hade de varit annat än spinning så hade jag kommit helt klart o tränat med dig
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Årskort på F&S kostar 2800 kr om man vill ha tillgång till allt (gympa, spinn, styrketräning).

    Sats provade jag ett år och det var nog de dyraste 5 gångerna på ett gym för de drog 299 kr/mån i 12 månader + 700 kr i medlemsavgift när jag skrev på

    Har du inget friskvårdsbidrag på jobbet som kan hjälpa till?
  16. 8
    Årskort på F&S kostar 2800 kr om man vill ha tillgång till allt (gympa, spinn, styrketräning).

    Sats provade jag ett år och det var nog de dyraste 5 gångerna på ett gym för de drog 299 kr/mån i 12 månader + 700 kr i medlemsavgift när jag skrev på

    Har du inget friskvårdsbidrag på jobbet som kan hjälpa till?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Määähähähähäää. Kom IGEN! Det ÄR roligt ju. Efteråt. Om man inte får migrän.
  18. 9
    Määähähähähäää. Kom IGEN! Det ÄR roligt ju. Efteråt. Om man inte får migrän.
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    Här kostar det en dryg tusing för ett år men då har de stängt hela juli och det är endast gym, spinning får du betala extra för och så mycket annat finns inte. Badhuset ingår dock.
  20. 10
    Här kostar det en dryg tusing för ett år men då har de stängt hela juli och det är endast gym, spinning får du betala extra för och så mycket annat finns inte. Badhuset ingår dock.
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Mmm superkul... NOT!! och så får man migrän kanske.. nänä det vågar jag inte äventyra..
  22. 11
    Mmm superkul... NOT!! och så får man migrän kanske.. nänä det vågar jag inte äventyra..
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Nu skulle du hört min suck.
  24. 12
    Nu skulle du hört min suck.
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Baggis!

    339:-/ månaden blir ju snarare 4000:- om året... jisses vad jag ska träna nu när jag tecknar in mig.
    Fattar ni vad snygg jag kommer bli
    /Pillan
  26. 13
    Baggis! 339:-/ månaden blir ju snarare 4000:- om året... jisses vad jag ska träna nu när jag tecknar in mig.
    Fattar ni vad snygg jag kommer bli
    /Pillan
  27. Medlem sedan
    Jun 2002
    #14
    Jag hörde den och kände vinddraget ända hit
  28. 14
    Jag hörde den och kände vinddraget ända hit
  29. Medlem sedan
    Feb 2002
    #15
    Senaste gymet jag gick pa kostade 700 kr/manad, Nu kör jag Power Plate istället som kostar mig 250 kr gangen.
  30. 15
    Senaste gymet jag gick pa kostade 700 kr/manad, Nu kör jag Power Plate istället som kostar mig 250 kr gangen.
  31. Medlem sedan
    Oct 2001
    #16
    jag lägger resterande upp till 4000 kr på fettsugning av buken - hur snygg blir jag in dåååå
  32. 16
    jag lägger resterande upp till 4000 kr på fettsugning av buken - hur snygg blir jag in dåååå
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    *svimmar*

    Fick du dricka bladguldsdrinkar varenda gång du tränade där då?
  34. 17
    *svimmar*

    Fick du dricka bladguldsdrinkar varenda gång du tränade där då?
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18

    Nej tyvärr inte.

    Snåla kommunen har inte något sådant att bidra med tyvärr. Det är väl bara att snällt betala och sedan inte tänka på att man betalar.. (mer än när man man inte orkar ta sig dit, då kan det kanske vara bra att tänka lite.. )

    Ja, dina 5 träningar blev ju hyfsat dyra....
    /Pillan
  36. 18
    Nej tyvärr inte. Snåla kommunen har inte något sådant att bidra med tyvärr. Det är väl bara att snällt betala och sedan inte tänka på att man betalar.. (mer än när man man inte orkar ta sig dit, då kan det kanske vara bra att tänka lite.. )

    Ja, dina 5 träningar blev ju hyfsat dyra....
    /Pillan
  37. Medlem sedan
    Nov 2008
    #19

    105:-/mån

    Men då spnsrar min arb. givare en del, normalt sett kostar det 299:-/mån.
    "I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe


    Bloggen är uppdaterad 16/9-13
  38. 19
    105:-/mån Men då spnsrar min arb. givare en del, normalt sett kostar det 299:-/mån.
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20

    Jag slutar att klaga direkt!

    Lovar!

    Gulp, det var faktiskt skitdyrt! Då hade jag nog fått fortsätta med mina promenader och joggat. För de tusenlapparna om året hade jag hellre unnat mig en spavecka eller nå´t!
    /Pillan
  40. 20
    Jag slutar att klaga direkt! Lovar!

    Gulp, det var faktiskt skitdyrt! Då hade jag nog fått fortsätta med mina promenader och joggat. För de tusenlapparna om året hade jag hellre unnat mig en spavecka eller nå´t!
    /Pillan
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur mycket kostar
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 00:07
  2. Hur mycket kostar 3 i 1
    By Annika in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 05:45
  3. hur mycket kostar det
    By Anne in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 13:47
  4. hur mycket kostar
    By smådjuret in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 10:51
  5. hur mycket kostar?
    By jennie m. 2 in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar