Idag har vi fått vår första tonåring
_96 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Idag har vi fått vår första tonåring

    i familjen. Julia fyller 13 idag

    Och så hon har väntat på det. Även om det nu inte har hänt så mycket sedan igårkväll, så är det lite "magiskt" att fylla 13 och TONÅRING!!!!!!

    Hon har efter en sen väckning(övertrött mamma som varit vaken halva natten med sjuk lillebror) öppnat sina presenter innan hon fick slänga sig iväg på skolbussen.

    Pågrund av att lillebror blev magsjuk igår, så skjuter vi på själva storfirandet till nästa helg men jag ska (om jag inte blir dålig under dagen) ordna med tårta och önskemiddagen till i kväll.

    Herregud, men jag har en tonåring här hemma
    Tycker det är svårast att försatå att hon hunnit bli så stor redan. Det var ju så nyligt som vi kom hem med ett knyte från BB, som sedan har tultat runt här hemma
    Bian
  2. 1
    Idag har vi fått vår första tonåring i familjen. Julia fyller 13 idag

    Och så hon har väntat på det. Även om det nu inte har hänt så mycket sedan igårkväll, så är det lite "magiskt" att fylla 13 och TONÅRING!!!!!!

    Hon har efter en sen väckning(övertrött mamma som varit vaken halva natten med sjuk lillebror) öppnat sina presenter innan hon fick slänga sig iväg på skolbussen.

    Pågrund av att lillebror blev magsjuk igår, så skjuter vi på själva storfirandet till nästa helg men jag ska (om jag inte blir dålig under dagen) ordna med tårta och önskemiddagen till i kväll.

    Herregud, men jag har en tonåring här hemma
    Tycker det är svårast att försatå att hon hunnit bli så stor redan. Det var ju så nyligt som vi kom hem med ett knyte från BB, som sedan har tultat runt här hemma
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    GRATTIS! Och lycka till med tonåringen.
  4. 2
    GRATTIS! Och lycka till med tonåringen.

Liknande trådar

  1. Idag sa min yngre tonåring...
    By farson in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-01, 14:46
  2. VAT (vård av tonåring) idag
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 09:01
  3. Jag har fått en tonåring (?) i huset?
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 16:18
  4. Tonåring idag :-)
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 19:18
  5. Idag har vi fått vårt första
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar